امام جمعه هریس:

پست های دولتی امانت های الهی است

خبرگزاري بسيج: امام جمعه هریس در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه با اشاره به آيات قرآني كه حاکم و سرپرست اجتماع، امین و نگهبان آن جامعه هستند، پست های دولتی را امانت الهی دانست.
کد خبر: ۸۵۶۱۲۵۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام قهرمان احمدی با اشاره به دیدار رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با رهبر فرزانه انقلاب، يادآوري كرد: رهبری در اين دیدار، فلسفه‌ نام‌گذاری ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر را به ‌عنوان هفته‌ دولت، زنده ماندن شاخص‌های فکری، رفتاری و شخصیتی آن دو شهید عزیز خواندند.

وي با قدرداني از تلاش‌های دولت از جمله کاهش تورم و آرامش و ثبات نسبی اقتصادی، سلامت و بهداشت و پایان یافتن مذاکرات هسته‌ای، تاكيد كرد: توجه کامل به تداوم دشمنی دشمنان، هوشیاری در مقابل رخنه و نفوذ بیگانگان، پرهیز از حاشیه‌سازی، حفظ شتاب علمی، مدیریت عرصه فرهنگ بر مبنای اصول و شعارهای امام و انقلاب، توجه به عدالت در مسیر پیشرفت، مدیریت جدی بازرگانی خارجی، تدوین برنامه‌ای منسجم و زمان بندی شده برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه کامل مسئولان باشد.

حجت الاسلام احمدی با توجه به توصیه‌های امام علی(ع) به حاکم اسلامی، بيان داشت: از دیدگاه امام علی(ع) فلسفه حکومت، احیای حق، انهدام باطل و رساندن انسان از خاک به خدا است و این آرمان جز با حکومت صالحان محقق نمي شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار