امام‌جمعه نمین گفت: کشورهای غربی با راه‌اندازی سفارت در دیگر کشورها به جاسوسی و توطئه‌چینی پرداخته و با راه‌اندازی مجدد سفارت انگلیس در ایران در درصدد نفوذ به کشور هستند.
کد خبر: ۸۵۶۱۲۶۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت‌الاسلام صفر یوسف زاده، در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر نمین اظهار کرد: باید در قبال توطئه های دشمنان هوشیار بوده و در قبال لبخندها و تبسم های دشمنان نباید ساده لوحی کرد.

امام جمعه نمین گفت: دشمنان با برنامه ریزی ها و دسیسه های گوناگون درصدد آن هستند که اسلام را از کشور ایران ریشه کن کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خو.د از متولیان و دست اندرکاران یادواره شهدای شهرستان علی الخصوص سپاه ناحیه نمین قدردانی کرده و افزود: یادواره شهدا احیاگر حیات ملت و کشور است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین یوسف زاده با اشاره به تشییع شهدای گمنام آبی بیگلو با حضور بیش از 25 هزارنفری مردم شهرستان نمین بیان کرد: هر جا یاد و خاطره‌ای از شهدا باشد ملت مجذوب آن خواهند شد و یادواره‌ها نیز باید مملو از مردم و عشق با شهدا برگزار شود.

خطیب نماز جمعه نمین همچنین از استقبال پرشور مردم از خادمین و پرچم متبرک حرم رضوی و همایش قرآنی در این شهرستان قدردانی کرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: شورای نگهبان باید با تمام قاطعیت در برابر صلاحیت‌ها اقدام کند.

امام‌جمعه نمین با اشاره به فرموده رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: شورای نگهبان باید از تائید صلاحیت افراد سست‌عنصر و نامحرم به جد خودداری کرده و نگذارد که امانت‌های مردم و کشور به دست نامحرمان بیفتد.

ارسال نظرات