مدیرعامل شرکت عمران پرند از رفع مشکل مربوط به انشعاب آب و برق واحدهای مسکن مهر پروژه هسا در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۱۲۷۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به خبرگزاری بسیج، باران هاشم زهی اظهار کرد: تکمیل واحدهای مسکن مهر پروژه هسا توسط پیمانکار در حال انجام است، اما هنوز مردم به‌طور کامل نسبت به واریز آورده خود اقدام نکرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که متقاضیان مسکن مهر برای واریز آورده مراجعه نکرده‌اند، تصریح کرد: از طریق پیامک به متقاضیان اعلام کرد‌ه‌ایم که قیمت نهایی پروژه چه میزانی است و چه مبلغی را باید واریز کنند، اما در این زمینه همچنان با مشکل روبرو هستیم.

وی با اعلام این‌که مشکل تامین آب و برق واحدهای مسکن مهر سایت هسا در شهر پرند برطرف شده است، افزود: به‌طور همزمان تاسیسات و خدمات روبنایی این واحدها نیز در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت عمران پرند چند روز قبل از افتتاح 8028 واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت خبر داده و با بیان این‌که متقاضیان باید برای تحویل واحدهای مهر آورده خود را تکمیل کنند، گفته بود: نیمی از این واحدها دارای انشعابات آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب هستند.

هاشم‌زهی  اظهار کرد: در هفته دولت 8028 واحد مسکن آماده افتتاح است که از این تعداد حدود 50 درصد دارای خدمات زیربنایی از جمله انشعاب آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب هستند.

وی با بیان این‌که انشعابات سایر پروژه‌های آماده افتتاح مسکن مهر پرند در حال نصب است، تصریح کرد: متقاضیان باید نسبت به فروش اقساطی و دریافت دفترچه اقساط اقدام کنند تا بتوانیم واحدها را به آنها تحویل دهیم.

وی با تاکید بر این‌که ساخت 8028 واحد مسکن مهر به اتمام رسیده است، یادآور شد:‌به متقاضیان مسکن مهر از طریق پیامک اعلام کرده‌ایم نسبت به واریز باقیمانده آورده خود اقدام کنند، اما متاسفانه مردم برای پرداخت آورده مراجعه نکرده‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران پرند شرط تحویل واحدها به مردم را تکمیل آورده و پس از آن دریافت دفترچه اقساط بیان کرد و از متقاضیان خواست در راستای افتتاح و تحویل به‌موقع واحدهای مسکن مهر (مطابق برنامه‌ریزی انجام شده) اقدام کنند.

ارسال نظرات