خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین:

دست محبت دادن با ظالمین مغایر دستورات الهی است

حجت الاسلام تویسرکانی :هراس آمریکا از ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۶۱۲۹۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع کارکنان و سربازان وظیفه سپاه نینوای استان گلستان گفت: قدرت انقلاب اسلامی در دو بعد اندیشه و رفتار حق جویی و عدالت خواهی است و ما در بعد اندیشه مدافع حق هستیم و قرآن همان حق است که از آسمان نازل شده است.

تویسرکانی اساس قدرت کشور را در عدالت خواهی و ظلم ستیزی دانست و افزود: هر اندازه از معارف قرآن فاصله بگیریم قدرت استراتژیک ما کم می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به بخش دوم قدرت کشور، عدالت خواهی اشاره کرد و گفت: جامعه با شعار اداره نمی شود. آنکس که دلواپس است عدالت را اجرا کند. کسی که با خانواده در خانه به عدالت رفتار نمی کند توان اجرای عدالت در جامعه را ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی دست محبت دادن با ظالمین را مغایر دستورات الهی خواند و اضافه کرد: فلسفه وجود ائمه معصوم (ع) و ولی فقیه اجرای عدالت و احقاق حق مردم است، لذا انقلاب اسلامی ایران پرچم دار عدالت و همواره ضد ظالم و معین مظلوم بوده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود توهین کنندگان به مقدسات، خلفای اهل تسنن و همسران پیامبر (ص) را پیروان اسلام آمریکایی معرفی کرد و افزود: جریان شیرازی با جریان داعش هیچ تفاوتی ندارد و دلارهای هر دو از یک منبع می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها