امام جمعه مشگین شهر گفت: در تاریخ کشور انگلیس هیچ گونه اعتمادی ایجاد نشده است حال اینکه سفارتخانه این کشور در جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است چه تضمینی برای عدم تبدیل این سفارتخانه به خانه جاسوسی وجود دارد؟
کد خبر: ۸۵۶۱۲۹۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا وقار، امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تحولات منطقه گفت: متاسفانه تروریست ها به صورت آزادانه و بدون هیچ گونه محاکمه ای زندگی می کنند اما با کمال بی شرمی ایران اسلامی را به بهانه های مختلف به عنوان حامی تروریست محکوم می کنند.

وی افزود: مدعیان مبارزه با تروریست با حمایت از تروریست ها موجب شده است این کشور علاوه بر شهدای انقلاب اسلامی 17 هزار شهید ترور تقدیم این کشور کرده است لذا استکبار به بهانه مبارزه با تروریست درصدد هستند تا هویت این کشور را خدشه دار کرده و آن را از بین ببرند.

استکبار جهانی در دهه های گذشته از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و با راه اندازی شرکت های آدم کشی در کشورهای مختلف اقدام به جنایات متعدد کرده است و با حمایت از گروه های تروریستی مسلمانان را قتل و عام کرده اند لذا امروزه به بهانه های مختلف درصدد برای نفوذ به ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام باوقار با اشاره به ایجاد سفارتخانه انگلیس در ایران گفت: در تاریخ کشور انگلیس هیچ گونه اعتمادی ایجاد نشده است و همواره آنان در صدد هستند که مردم را در مقابل دولت ها قرار دهند حال اینکه سفارتخانه این کشور در جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است چه تضمینی برای عدم تبدیل این سفارتخانه به خانه جاسوسی وجود دارد؟

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توافقات انجام گرفته گفت: رهبر انقلاب اسلامی بعد از انجام توافق هشدارهایی را جهت نفوذ کشورهای غربی به این کشور داده بود و امروز شاهد بازگشایی سفارتخانه انگلیس در این کشور هستیم حال چه تضمینی وجود دارد که انگلیس مجری نفوذ استکبار به این کشور نباشد به طوری که وزیر خارجه انگلیس در اولین مصاحبه خود با بی بی سی اعلام کرده است که موضع ایران نسبت به اسرائیل تا حدودی تغییر کرده است.

وی با تاکید بر ادامه سیاسیت انقلاب اسلامی گفت: سیاست اصلی انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار و مقابله با سیاست تجزیه طلبی دنیای استکبار در منطقه خاورمیانه است.

امام جمعه مشگین شهر در بخشی از خطبه های نماز جمعه ضمن گرامی داشت هفته دولت با اشاره به اقدامات و خدمات دولت در سال های گذشته در این شهرستان قابل تقدیر عنوان کرد.

توصیه های مقام معظم رهبری به دولت یازدهم

وی در پایان سخنان خود به توصیه های مقام معظم رهبری به دولت یازدهم پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و در راستای اجرای مهندسی فرهنگی و پیوست های فرهنگی، تقویت فرهنگی و ... 10 ها بار مقام معظم رهبری تاکید کرده اند لذا نباید مسئله فرهنگ مورد غفلت قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: در حوزه سیاست داخلی حفظ ثبات و آرامش سیاسی و پاسخ گویی دولت مردان به مردم این کشور خواست و مطالبه دیگر رهبری از دولت مردان است و در حوزه اجتماعی، اصلاح سیاست جمعیتی، تقویت ورزش همگانی، سانت از جنگل ها و منابع طبیعی که مورد تعارض قرار گرفته است و ... از جمله مطالبات رهبری از دولت یازدهم است.

وی گفت: در حوزه اقتصادی؛ اجرای سیاست اصل 44 ، تقویت اقتصاد دانش بنیان، کنترل تورم، کاهش وابستگی به نفت، تقویت تولیدات داخلی از دیگر خوسته های رهبری از دولت یازدهم است.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: عدم اعتنا به نطام سلطه بیش از 40 مورد از خواسته های رهبری است، توجه به پیشرفت های علمی کشور بیش از 25 مرتبه، توجه به آرمان های انقلاب اسلامی 24 مرتبه، استفاده از ظرفیت های داخلی و حفظ منابع داخلی 23 مرتبه، استحکام بخشی و تولید ملی 21 مرتبه و ... از جمله خواسته های رهبرمعظم انقلاب اسلامی از دولت یازدهم بود.

ارسال نظرات