خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف )استان قزوین به مناسبت هفته کارمند وبسیج کارمندی پیام تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۶۱۳۰۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزار یبسیج از قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین به مناسبت هفته کارمند و بسیج کارمندی پیام تبریک گفت.

«متن پیام به شرح ذیل می‌باشد»

بسمه تعالی

من مي خواهم به همه شما برادران و خواهراني که در اين جا هستيد و به همه کارمندان دولت در سراسر کشور عرض کنم: در محيط کار، سعي کنيد از همه توان و استعداد و ابتکار خودتان استفاده کنيد. اين، لازم است.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

سلام علیکم

چهارم شهریور هر سال روز کارمندو(بسیج کارمندی)؛ روز بزرگداشت زحمتکشان و جهادگران بی ادعای عرصه های مختلف خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کارمندان مومن و متدین بسیجی با الگو پذیری از شهیدان افتخار آفرین دولت ،شهیدان رجایی و باهنر ، با عزمی راسخ و همتی بلند با گسترش فضای دینی ،ارزشی و انقلابی ،در راستای تحقق فرامین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)فرمانده معظم کل قوا با تأسی از شهیدان گرانقدرنقش آفرین  بوده اند، امروز و با حضور مخلصانه در کمک به تحول در ادارات با ارائه خدمات صادقانه و بی منت و تکریم ارباب رجوع در دستگاههای مربوطه،شاهد حماسه آفرینی این عزیران درعرصه خدمت ،بویژه در کمک به ارتقاء کارآمدی دستگاهها و تحقق حماسه اقتصادمقاومتی مورد مطالبه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) می باشیم.

فرمانده محترم سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف )استان قزوین ضمن تبریک  هفته دولت و روز کارمند و بسیج کارمندان در سال همدلی وهمزبانی با دولت و ملت  به همراه جامعه عظیم کارمندان شریف و خدوم در نظام جمهوری اسلامی ایران کار را عبادت می‌داند و با پیروی از خط امام و رهبری مانند گذشته آماده خدمت و مجاهدت در راه اعتلای میهن اسلامی است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها