امام جمعه اصلاندوز کاهش تورم،حوزه سلامت و بهداشت،آرامش و ثبات اقتصادی و پایان دادن به مذاکرات هسته ای را از اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۶۱۳۳۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به دیدار رییس جمهور و هیات دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته دولت نشانه زنده ماندن شاخصهای فکری نظام است.

وی با قدردانی از زحمات دولت تدبیر و مسئولان ،خدمت رسانی به مردم،ساده زیستی،حمایت از محرومان و مستضعفان و ترویج فرهنگ در جامعه را از دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار رییس جمهور و اعضای دولت برشمرد.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه اقتصاد بدون فرهنگ جامعه را دچار اختلال می کندخاطرنشان کرد:اقتصاد بدون فرهنگ به آسیب اجتماعی تبدیل شده و بلای جان بشر می شود.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین کاهش تورم،سلامت و بهداشت،آرامش و ثبات اقتصادی و پایان دادن به مذاکرات هسته ای را از اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

وی انگلیس را چرثومه فساد دانست و گفت:بر همه مسلمان لازم و ضروری است در مقابل نقشه های شوم دشمنان بخصوص انگلیس آگاهی و بصیرت داشته باشند.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه تاریخ ایران اسلامی مملو از خیانت ها و خباثت های استعمار پیر انگلیس است افزود:فرقه سازی های مذهبی که از دیر باز در کشور ما و منطقه توسط این خبیث انجام شده و مسلمانان و بالاخص شیعیان را به جان هم انداخته است را نمی شود ساده انگارانه نادیده گرفت.

او افزود: آمریکا امروز به دنبال نفوذ در ایران است لذا مسوولان باید با بیان شفاف و روشن مواضع نظام در برابر خطر این نفوذ عکس العمل نشان دهند.

خطیب جمعه اصلاندوز هوشیاری و آگاهی از نفوذ بیگانگان و پرهیز از حاشیه سازی را یکی دیگر از توصیه های رهبر معظم انقلاب به دولتمردان ذکر کرد و گفت:در منطقه ما کارها و پروژه های عمرانی و خدماتی بیشتری انجام شده که در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری این پروژه ها بودیم.

وی با قدردانی از استاندار اردبیل،فرماندار پارس آباد،بخشدار اصلاندوز و مسئولان دستگاههای اجرایی بخش افزود:در راستای خدمت رسانی به مردم مسئولان قول هایی که می دهند باید بطور جدی و عملی آن را پیاده سازند چرا که یکی از محورهای مهم توسعه کشور انجام کارها و خدمت به مردم است.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر در مدت اندک مسوولیت خود کمتر شعار دادند و بیشتر عمل کردند لذا از دولتمردان انتظار می رود این شهیدان والامقام را الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام اسدزاده به دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت:رهبر انقلاب زیارت خانه خدا و مناسک حج را فرصتی بی‌نظیر برای تطهیر روح، نزدیکی به پروردگار و فراهم کردن توشه تمامی عمر دانستند و خطاب به زائران خانه خدا افزودند: تک تک اعمال حج را قدر بدانید و روح و جانتان را در سرچشمه این نعمت بزرگ، پاکیزه و سیراب کنید.

وی در آغاز خطبه ها با بیان اینکه تقوا مانع حرکت انسان به سوی بدی ها و منکرات است اظهار کرد: همه ی کارها باید بر محور تقوا باشد چرا که رعایت تقوا در زندگی سبب نجات انسان از مشکلات و گرفتاری‌ها می‌شود.

ارسال نظرات