خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه:

امروز مهمترین تهدید برای ما، فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی است + تصاویر

چرا با وجود اینکه می دانیم نرم افزارهای گوشی های هوشمند را سرویس های جاسوسی صهیونیستی اداره می کنند؛ باز هم استفاده می کنیم ؟ چرا در کشور ما هر 4 ازدواج یکی به طلاق ختم می شود؟ آیا این سبک زندگی اسلامی است؟!
کد خبر: ۸۵۶۱۳۸۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی در جمع بسیجیان و آحاد مردم شهرستان سربیشه، اظهار کرد: ما که این توفیق را نداشتیم که در پابوس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) باشیم؛ نباید نا امید شویم چرا که برای معصوم(ع) بعد مسافت مطرح نیست و معصوم(ع) در همه حالات حاضر است و از افرادی که شاهد بر اعمال ما هستند؛ ائمه معصومین(ع) هستند.

وی افزود: امام رضا(ع) می فرمایند " اگر شخصی از راه دور قصد زیارت مرا بکند و به زیارت من بیاید من در سه جا به ملاقات او خواهم آمد از جمله لحظه تحویل کارنامه عمل انسان"، زمان حساب و کتاب(میزان) و زمانی که انسان از پل صراط عبور می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه سربیشه با اشاره به حدیثی که امام رضا(ع) در نیشابور نقل فرمودند« کلمة لا إله إلا الله حصنی فمن دخل حصنی أمن من عذابی . بشروطها و أنا من شروطها» گفت: عذاب الهی تنها با توحید از افراد برداشته نخواهد شد و توحید باید همراه نبوت و ولایت باشد.

حجت الاسلام ملک آبادی به ویژگی های مسلمانان در عصر غیبت اشاره کرده و گفت: با توجه به آیه قرآن که می فرماید« أطیعوا الله و أطیعوا الرسول و اولی الأمر منکم» ما باید تابع محض ولایت مطلقه فقیه باشیم که در ادامه ولایت ائمه هدی(ع) می باشد و بحمدلله مردم ایران در دوران های مختلف امتحانشان را پس داده اند.

وی بحث فرهنگی را مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: آیا سبک زندگی ما اسلامی است یا غربی؟ چرا باید از هر 4 ازدواج در ایران یکی منجر به طلاق شود ؟

ملک آبادی ادامه داد: چرا ما دنبال کالاهای خارجی و برندهای غربی هستیم ؟ چرا با وجود اینکه می دانیم نرم افزارهای گوشی های هوشمند را سرویس های جاسوسی صهیونیستی اداره می کنند باز هم استفاده می کنیم ؟ آیا این سبک زندگی اسلامی است؟!

گفتنی است، جشن میلاد امام رضا(ع)که به همت حوزه بسیج شهید شیرودی سربیشه و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، در محل مجتمع رفاهی امام رضا(ع) این شهرستان و با حضور پرشور بسیجیان و آحاد مردم برگزار شد.

شایان ذکر است، در این مراسم بسته های متبرک نیز توسط خادمین حرم مطهر حسین بن موسی الکاظم(ع) نیز توزیع شد و حاضرین به پرچم آستان قدس رضوی تبرک جستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها