در یادواره 58 شهید روستای ورین شهرستان محلات

حمایت از مقاومت اسلامی و ظلم ستیزی فلسفه نظام جمهوری اسلامی است

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت از مقاومت اسلامی ، ظلم ستیزی و دفاع از حقوق ملت تحت ستم، فلسفه و اساس نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۰۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه جمعه در یادواره 58 شهید روستای ورین از توابع شهرستان محلات افزود: حاکمیت اسلامی ایران با مقاومت اسلامی دشمن را پشت مرزهای کشور متوقف کرده و امنیت، اقتدار و ثبات را تضمین کرده است.
وی گفت: سیاست های مقاومت اسلامی اسراییل غاصب را منزوی می کند و جهره پلید آن را به جهان نشان می دهد.
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ویژگی های اصلی برای منتظران واقعی حضرت ولی عصر(ع) وفاداری به دین، همراهی با فرهنگ ذلت ناپذیری و پیذوی هوشمندانهاز ولایت فقیه است.
آیت الله خاتمی در ارتباط با ویژگی وفاداری به دین افزود: دشمن در حال حاضر با استفاده ازگسترش فضای مجازی ، ماهواره و شبکه های اجتماعی مجازی مهمترین راه نفوذ در جوانان ما را پیدا کرده است و باید در این خصوص حساس بود.
وی اظهارکرد: یکی از ایده های اصلی استکبار جهانی خوار کردن و ذلت ملت است درحالیکه مردم هوشیار و همیشه در صحنه هرگز تسلیم سیاست های استکباری نمی شوند و با پیروی از ارزش های اسلامی و انقلابی و ولایت فقیه خیال خام دشمن را نقش برآب می کنند.
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلام که امروز به عنوان الگو برای جهان اسلام و قدرتی مطرح در برابر استکبار جهانی شده، مدیون رشادت و ایثارگری شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
آیت الله خاتمی شهدا را ترسیم کننده راه اصلی انقلاب عنوان کرد و اظهار کرد: رمز پیروزی رزمندگان پیروی از مکتب عاشورا و ظلم ستیزی بود و همواره یاور ولایت فقیه بودند.
وی بیان کرد: نظام اسلامی ایران با تمام توان از مظلومان و مسلمین حمایت خواهد کرد و استکبار ستیزی مردم ایران فراموش شدنی نیست.
وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران پشت سر و حامی تیم مذاکره کننده هسته ای است گفت: در جریان مذاکرات نباید دچار افراط و تفریط شد و خصومت آمریکا و استکبار هرگز نباید از یادبرود.
یادواره 58شهید روستای ورین با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان محلات، خانواده معظم شهدا ومسوولان محلی در حسینیه گلزار شهدا روستای ورین برگزار شد .
روستای ورین در20کیلومتری شهر محلات قرار دارد و شهرستان محلات 330 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است
ارسال نظرات