نظارت بر ساخت و سازهای شهری اردبیل تشدید می‌شود

شهردار اردبیل گفت: شهرداری عزم و تلاش جدی داشته تا با افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر ساخت و سازها در سطح شهر اردبیل از سلخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کند.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۰۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، در آئین تودیع و معارفه مسئولان روابط عمومی شهرداری اردبیل اظهار داشت: اطلاع‌رسانی از اقدامات انجام شده در حوزه خدمات و عمران شهری از جمله اقداماتی بوده که می‌تواند در همراهی مردم با سیاست‌های شهرداری نقش ایفا کند.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی و آگاهسازی مردم در زمینه اقدامات انجام شده توسط شهرداری اردبیل بیان کرد: در این زمینه روابط عمومی شهرداری نقش و تاثیر بسزایی داشته و باید با ایجاد تعامل و مشارکت سازنده با سایر نهادها و ارگان‌ها بتواند در این حوزه نقش‌آفرینی کند.

لطف‌اللهیان با اشاره به برخی مشکلات و مسائل در بافت مرکزی و تاریخی شهر اردبیل تصریح کرد: ترافیک موجود و مشکلات در این حوزه از جمله مواردی بوده که سبب نارضایتی مردم و شهروندان در عبور و مرور از این خیابان‌ها و هسته‌ مرکزی می‌شود که باید در این زمینه با ایجاد خیابان‌های جدید در هسته مرکزی این نارضایتی‌ها را از بین بریم.

شهردار اردبیل حل مشکل هسته مزکزی شهر اردبیل را یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های شهرداری اردبیل دانست و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت مشاوران متخصص در این حوزه این مشکلات را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر حفظ چهره و معیارهای بومی در ساخت و سازها و اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر افزود:‌ در کنار ارتقای کیفیت سیمای شهر تلاش می‌کنیم تا معیارهای بومی منطقه نیز حفظ شده و از این طریق بتوانیم زمینه حضور هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی و رضایت شهروندان را فراهم آوریم.

لطف‌اللهیان با تاکید بر پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر اردبیل اظهار کرد: در این زمینه شهرداری عزم و تلاش جدی داشته تا با افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر ساخت و سازها در سطح شهر از این گونه اقدامات جلوگیری کند.

در این آئین مجتبی لاله به عنوان مسئول روابط عمومی شهرداری اردبیل و نادر فرزانه به عنوان مشاور ارشد شهرداری و رئیس گروه مشاورزان شهرداری اردبیل معرفی و منصوب شدند.

ارسال نظرات