مدیرکانون بسیج هنرمندان مشگین شهر

هنرمندان بسیجی برای ایجاد محیط سالم هنری تلاش کنند

مدیرکانون بسیج هنرمندان مشگین شهر گفت : هنرمندان بسیجی برای ایجاد محیط سالم هنری تلاش کنند.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۱۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمدجعفری، مدیر بسیح هنرمندان مشگین شهر دراین جلسه هم اندیشی سرگروهها و مربیان شجره طیبه صالحین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر و ولادت حضرت حضرت امام رضا(ع) گفت: اگر تلاش و کوشش در جهت رضایت حق تعالی و مردم باشد ماندگاری آن عمل همیشگی است و شهیدان دولت به معنای واقعی خادم و خدمتگزار مردم بودند و باید قدردان زحمات مسئولیت دلسوز وانقلابی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: کارکردن در بسیج امری مقدس است واگر حضور وتلاش در این مجموعه انقلاب توام با شناخت وبصیرت باشد می تواند برای خود فرد وجامعه مفید واقع گردد.

وی ادامه داد: ما وظیفه سنگینی در قبال شهدا داریم چرا که امروز تمامی پیشرفت ها وافتخاراتی که کشورمان در عرصه های مختلف بدست می آورد مدیون شهدا وایثارگران هست لذا تلاش مادر مقابل آنان تلاشی ناچیز است .

جعفری در ادامه افزود: متأسفانه بداخلاقی وبدرفتاری درجامعه اسلامی مان ناراحت کننده است و ضد ارزشها جای ارزشها را گرفته است و در جامعه مان افراد دچار بی تفاوتی محض در برابر اعمال و رفتار همدیگر شدند لذا سرگروههای صالحین درخصوص بستر سازی، ایجاد محیط سالم هنری، ترویج فرهنگ اسلامی وتربیت نیرو و کادرسازی وظیفه مهمی دارند.

وی در پایان از همه سرگروه های صالحین خواست دراجرایی کردن برنامه ها و مأموریت بسیج همت بگمارند و بسیج هنرمندان را دراین امر یاری نمایند.

درادامه پرویزصابری مربی صالحین درسخنانی گفت اسلام هیچ وقت روی فرد تکیه ندارد ومعتقد به حرکت جمعی است وفلسفه بعثت بر توسعه و رشد و بالندگی افراد اجتماعی دارد و حرکت افراد تبلور خود جامعه است.

وی گفت امروز دشمنان با هجمه های مختلف ازطریق فضای مجازی سعی در بی هویت سازی جوانان و خنثی نمودن فکر و ذهن آنان دارد و متولیان امر باید با برنامه ریزی هدفمند درست و تولید نرم افزار فرهنگی با این هجمه ها مقابله کنند و خانواده ها را از مضرات آن آگاه سازند. در این خصوص علما و روحانیت معزز وظایف سنگیی دارند .

صابری گفتمان سازی ولایت فقیه را در جلسات صالحین امر ضروری دانست وتاکید نمود که همه ما باید گوش به فرمان رهبری و سخنان گوهربار معظم له باشیم و در تحقق فرمایشات رهبر با طرح آن در جلسات در امر گفتمان سازی و شناخت درست جایگاه مهم ولایت مطلقه فقیه تلاش کنیم.

درپایان سرگروههای صالحین جهت برگزاری بهتر جلسات و حضور مربیان، خواستارایجاد انگیزه دربین مربیان ازطریق برگزاری اردوهای زیارتی ،کلاس های مهارتی و دیدار از خانواده های شهدا شدند .


ارسال نظرات