خبرهای داغ:
کوشکی در گفتگو با بسیج:

برخی غرض‌ورزانه انقلابی گری را مخالف عقلانیت و اعتدال معنا می کنند

استاد دانشگاه تهران معتقد است برخی غرض‌ورزانه درصددند انقلابی گری را مخالف عقلانیت و اعتدال معنا کنند تا از این طریق راه برای سازش با استکبار فراهم گردد.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۲۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
محمد صادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص تذکر رهبری به دولت درخصوص ضرورت بیان صریح مواضع انقلابی در تریبون های رسمی گفت: متاسفانه یک جریان نفوذی در داخل دولت درصدد است تفکراتی را القا کنند که بر اساس آن ایده های انقلابی باید به فراموشی سپرده شود.
وی با اشاره به اینکه این طیف معتقد است می تواند با محدودسازی شعارهای انقلابی نظام را به ثبات برساند، افزود: این طیف هر نوع نماد انقلابی گری را مخالف عقلانیت و اعتدال نام‌گذاری می‌کند.
کوشکی با تاکید بر اینکه به نظر این طیف با تساهل و تسامح با جریان استکبار، ایران از معرض جنگ با دشمن در امان خواهد ماند، ادامه داد: در نظر این عده عقلانیت به معنای پذیرش برتری جهان استکبار و عدم تلاش برای برهم زدن مناسبات استکباری است؛ در نظر این عده واقع‌بینی حکم می‌کند مبازره با ظلم کنار گذاشته شده و مماشات با استکبار در اولویت باشد.
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه برخی از این آقایان معتقدند ایران توانایی مقابله با ساختارهای ظالمانه جهانی را ندارد و باید در برابر استکبار کوتاه بیاید، افزود: به نظر من توصیه و تذکر رهبری به دولت در این زمینه بود که اجازه داده نشود این خط فکری انحرافی رشد پیدا کند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها