با برگزاری آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی معرفی و منصوب شدند.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۲۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در آئین تودیع و معارفه روسای دادگستری و دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان گرمی اظهار داشت: اهمیت قضاوت و دستگاه قضا بسیار بالا بوده و با توجه به این اهمتی باید مسئولان قضایی همت و تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی افزود: بی شک مسئولیت‌های محوله در نظام ما که امانتی است برگردن ما و برگرفته از شرع و قانون است، ایجاب می‌کند تا در انجام احسن آن همواره خدا را شاهد و ناظر اعمال خود ببینیم و به نحوی عمل کنیم که در شان و منزلت مردم ولایی و انقلابی بوده و تمام عملکردها در راستای حفظ امنیت، بسط عدالت و نیز حفظ دستاوردهای انقلاب باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل یکی از مهمترین رسالت دستگاه قضایی را ایجاد امنیت و بسط عدالت در جامعه دانست و گفت: هرچه در این راستا موفق تر عمل کنیم به یقین در جلب رضایتمندی عمومی توفیقات بیشتری حاصل خواهیم نمود.

قاصدی با تاکید بر تلاش برای کاهش آمار جرائم در سطح استان اردبیل بیان کرد: باید در این زمینه با تاکید بر اقدامات و کارهای فرهنگی و اطلاع‌رسانی تلاش کنیم تا میزان جرائم و آسیب‌های اجتماعی در استان اردبیل کاهش یابد و شاهد افزایش امنیت و آرامش اجتماعی در استان باشیم.

در این آئین با قدردانی از تلاش‌های لطیف سروی به عنوان رئیس پیشین دادگستری شهرستان گرمی، عباس عبادی به عنوان رئیس دادگستری این شهرستان معرفی شد و نیز با قدردانی از زحمات جعفر رحیم‌نیا، دادستان پیشین عمومی و انقلاب شهرستان گرمی، محمد حاجی آقا نیامیری به عنوان دادستان گرمی معرفی شد.

ارسال نظرات