رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: انگلستان هیچ گاه برمبنای حسن روابط با ایران برخورد نکرده است.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۵۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

محمدرضا محسنی ثانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با اشاره به بازگشایی مجدد سفارت انگلستان در ایران اظهار داشت: تجربه رابطه با انگلیس همیشه برای ایران تلخ بوده و هیچ گاه از این رابطه منفعتی نصیب ما نشده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حضور اتباع ایرانی حاضر در این کشور و ارتباط صنعت گران وپژوشگران در انگلستان به باز شدن مجدد سفارت خانه انگلیس درایران شده است تصریح کرد: این رابطه در حد روابط کنسولی است و نباید به فراتر از آن و درحد اعزام سفیر منجر شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر و فضای موجود سیاسی کشور باید مراقبت بیشتری برای نفوذ بیگانگان در کشور داشته باشیم خاطر نشان کرد: تجارب تلخ گذشته باید منجر به وسواس بیشتر مسئولان سیاسی در این رابطه باشد.

محسنی ثانی با اشاره به درخواست کشورهای غربی برای رابطه با ایران خاطر نشان کرد: این کشورها خود درگذشته باعث قطع رابطه شده اند و امروز با سر افکندگی تقاضای برقراری ارتباط با ایران را دارند.

وی همچنین به اقدامات اقتصادی و سیاسی دولت اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در دولت با کاهش تورم اوضاع ثبات بازار را حفظ کرده و باید از این ثبات در جهت افزایش نرخ رشداقتصادی بهره ببرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس، مذاکرات گذشته را نشان از قدرت ایران دانست و تصریح کرد: کشورهای غربی در تمام زمان ها از موضع قدرت با ایران برخور می کردند اما ایستادگی ملت ایران به انها نشان داد که فرهنگ ایرانی اسلامی سلطه بیگانگان را برنمی تابد
ارسال نظرات
پر بیننده ها