به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان نمین با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۵۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرهاد عبدالعلی‌پور در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان نمین اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت 33 پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم افتتاح این طرح‌ها در توسعه شهرستان نمین تأثیرگذار باشد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم که بانک اطلاعات کمبودها و نیازهای شهرستان نمین را ایجاد کنیم چرا که اگر اطلاعات و آمار دقیقی از نیازها و ضروریت‌های شهرستان نمین در اختیارمان نباشد به طور دقیق نمی‌توانیم در توازن بخشی اجرای پروژه‌ها حرکت کنیم.

فرماندار شهرستان نمین افزود: کارخانه کنسرو ماهی، کارخانه تولید غذای دام و طیور، سنگ فرش سایت گردشگری فندق‌لو نمین و چند پروژه دیگر از جمله طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت است که امیدواریم بتوانیم در راستای جذب سرمایه‌گذار و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در توسعه و رونق اقتصادی شهرستان نمین بهره‌مند شویم.

عبدالعلی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر 95 درصد روستاهای شهرستان نمین از نعمت گاز برخوردار هستند که عملیات گازرسانی به 5 روستای شهرستان نمین نیز امسال به انجام رسیده و شهرستان نمین اولین شهرستان سبز استان اردبیل نام خواهد گرفت.

وی بیان کرد:‌ اولویت ما در شهرستان نمین حمایت از سرمایه‌گذارانی است که با ایجاد واحد تولیدی برای اشتغال جوانان شهرستان کمک می‌کنند چرا که بیکاری یکی از مشکلات این شهرستان است.


ارسال نظرات