حضور کاروان زیر سایه خورشید در جنوبی‌ترین نقطه مازندران

کاروان زیرسایه خورشید که مدتی است میهمان مردم مازندران هستند در جنوبی‌ترین نقطه مازندران حضور یافتند.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۶۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حضور کاروان زیر سایه خورشید چند سالی است که در شهرهای استان عطر بوی معنویت خاصی در شهرها و اقصی نقاط کشور ایجاد کرد.

در استان مازندران نیز این کاروان از سال گذشته حضور یافتند و پرچم متبرک به ضریح امام رضا(ع) را در شهرها و روستاهای استان برده و عطر معنویت امام هشتم را در اقصی نقاط استان نشر می‌دهند.

برنامه کاروان زیر سایه خورشید در مرکز مازندران حضور در مناطق روستایی و محروم بخش چهاردانگه مازندران بود که این سفر از روستای ورند در بخش مرکزی ساری شروع و به سمت جنوبی‌ترین نقطه استان ادامه یافت.

اعضای کاروان زیر سایه خورشید پس از عبور از مناطق روستایی مرکزی در ساری به شهر کیاسر رسیدند و در این شهر نیز مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفتند.

این کاروان حرکتش را پس از عبور از شهر کیاسر به سمت جنوبی‌ترین نقطه استان مازندران در روستاهای بالادست کیاسر، کردمیر، ولویه، تلمادره ادامه داد و به یمن حضور این کاروان مردم ولویه ساری از اهالی روستاهای اطراف برای استقبال از کاروان دعوت کردند و اقدام به تهیه غذا برای اهالی و روستاییان اطراف کردند.

کاروان زیر سایه خورشید پس از عبور از تلمادره مورد استقبال اهالی روستای پشرت، کوات، قلعه‌سر و اوروست نیز قرار گرفتند.

استقبال اهالی روستای کوات و اوروست مورد توجه خدام نیز قرار گرفت و روستاییان با خلوص نیت ارادت خویش را به امام رضا(ع) و سفرای این امام رئوف نشان دادند.

طبق برنامه قرار است کاروان زیر سایه خورشید در استان مازندران صبح امروز در مراسم عطرافشانی حرم شهدای گمنام در باغ موزه دفاع مقدس مازندران در شهرستان ساری حضور یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار