سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل/

کسب امتیاز بازی‌های خانگی اولویت تیم فوتبال شهرداری اردبیل است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: کسب ۳ امتیاز بازی‌های خانگی از اولویت‌های تیم فوتبال شهرداری اردبیل است و این تیم فردا برای برد مقابل تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان به میدان می‌رود.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۷۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمد ربیعی، در نشست خبری قبل از بازی تیم فوتبال شهرداری اردبیل و گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در سومین بازی خود از لیگ دسته یک کشور فردا در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف تیم گیتی پسند اصفهان می‌رود و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اردبیل برای کسب 3 امتیاز این بازی هم‌قسم شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری اردبیل هنوز به آمادگی کاملی دست نیافته است، گفت: در بازی فردا مقابل تیم فوتبال گیتی پسند مجید خدابنده‌لو و ابراهیم پورافکن به دلیل مصدومیت قادر به بازی نخواهند بود و امیدواریم بقیه بازیکنان تیم جای این بازیکنان کلیدی را پر کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل بیان کرد: بازی‌های تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان را آنالیز کردیم و فردا با برنامه‌ریزی منسجم و تاکتیکی به مصاف این تیم خواهیم رفت و امیدواریم با حمایت هواداران اردبیلی سه امتیاز حساس این بازی را کسب کنیم و از زمین بازی خارج شویم.

ربیعی تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در دو بازی گذشته خود بسیار موفق ظاهر شده است و توانسته در مقابل تیم‌های فوتبال پاس همدان و مس کرمان 4 امتیاز را کسب کند که این امر روحیه بازیکنان را برای ادامه بازی‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور دو چندان کرده است.

وی با اشاره به درج برخی خبرها در مورد تیم فوتبال مس کرمان مبنی بر مستحق بودن دو بازیکن تیم فوتبال شهرداری اردبیل به کارت قرمز در بازی هفته گذشته افزود: من به نظر مسئولان تیم فوتبال مس کرمان احترام قائلم و آنها حق دارند از حقوق تیم خودشان دفاع کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل اظهار کرد: ایجاد جنگ روانی در ابتدای فصل یک کار منطقی نیست و با وجود نظر مسئولان تیم فوتبال مس کرمان در مورد مستحق بودن دو بازیکن تیم فوتبال شهرداری اردبیل به کارت قرمز باید در بازی گذشته دو تیم یکی از بازیکنان تیم مس کرمان که با خطای خود موقعیت 100 درصد گل را از شهرداری اردبیل گرفت توسط داور اخراج می‌شد که این امر اتفاق نیفتاد.

ربیعی تصریح کرد: مسئولان تیم فوتبال شهرداری اردبیل حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از تیم فوتبال شهرداری اردبیل داشته‌اند ولی باید حمایت مسئولان استان از تیم فوتبال شهرداری اردبیل همانند دیگر تیم‌های کشور باشد تا بتوانیم تیم فوتبال شهرداری اردبیل را در رده‌های بالای جدول لیگ دسته یک کشور نگه داریم.

وی با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در اختصاص ورزشگاه تختی برای بازی‌های تیم فوتبال شهرداری اردبیل نهایت همکاری و هماهنگی را داشتند و امیدواریم این حمایت تا پایان لیگ دسته یک کشور ادامه یابد.

ربیعی یکی از سرمایه‌های تیم فوتبال شهرداری اردبیل را هوادارن پرشور برشمرد و افزود: ما تمام توان خود را برای خوشحال کردن تماشاگران اردبیلی انجام می‌دهیم چرا که تیم فوتبال شهرداری تنها متعلق به شهرداری نبوده بلکه به تمام مردم استان تعلق دارد و من هم یک روز به این تیم آمده‌ام و یک روز دیگر خواهم رفت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: هوادارن تیم فوتبال شهرداری اردبیل از بدو تأسیس این تیم در سرما و گرما از این تیم حمایت کرده‌اند و این مردم با تیم فوتبال شهرداری اردبیل زندگی می‌کنند و ما هم تمام تلاشمان این است که هواداران اردبیل را همیشه خوشحال نگه داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار