حجت الاسلام رهدار در گفتگو با بسیج:

پایان مذاکرات، پایان انقلاب نیست!/ دشمن به دنبال گرفتن پرچم انقلابی‌گری از دست ایران است

رهدار با اشاره به اینکه باید به برخی دوستان بگوئیم پایان مذاکرات، پایان انقلاب نیست!، گفت: دشمن به دنبال گرفتن پرچم انقلابی گری از دست ملت است.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۹۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
 حجت الاسلام و المسلمین احمد رهدار رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره توصیه مقام معظم رهبری به دولتمردان برای اتخاذ مواضع صریح انقلابی گفت: در سالهای دوم خرداد نیز مقام معظم رهبری همین تذکر را بارها مطرح کردند چرا که در آن مقطع عده ای عملا شعار عبور از انقلاب را سرداده بودند.
وی با اشار به اینکه نباید اینگونه القا شود که پایان مذاکرات هسته ای به معنای پایان یافتن دوره انقلابی گری است افزود: دشمن سعی دارد تا تابلوی انقلابی بودن را از دستان ایران بگیرد تا وجهه الگویی ایران برای سایر مردم منطقه و جهان از بین برود.
رهدار با اشاره به اینکه اگر دولت بعد از مذاکرات هسته ای مواضع خود در سیاست خارجی را تعدیل کند دوستان منطقه خود را از دست می دهد افزود: برخی فکر می کنند که با خوش گویی از استکبار وضعیت ایران بهتر می شود در حالی که تنها نتیجه چنین مواضعی از دست رفتن دوستان ایران در منطقه است.

این کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به اینکه اصول سیاست خارجی انقلاب اسلامی خاستگاه اعتقادی دارد و لذا بنیادهای آن تغییر نمی کند گفت: امید داریم که دولت در عمل به این توصیه مقام معظم رهبری موفق باشد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات