معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ۲۵ درصد کلاس های درس مدارس استان اردبیل غیراستاندارد هستند و با برنامه‌ریزی‌های اساسی درصدد تجهیز و نوسازی این مدارس هستیم.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۰۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی آذرنژاد، در نشست اصحاب رسانه، نخبگان و فعالان غیردولتی با مسئولان استان در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اظهار داشت: در مدت دو سال فعالیت دولت یازدهم اقدامات بسیار خوبی توسط دولت و خیران در احداث مدرسه شده است و فضاهای آموزشی و تربیتی در مناطق محروم و مرزی استان راه‌اندازی شده است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت چندین پروژه مدرسه سازی در نقاط محروم و دورافتاده استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ایجاد فضاهای آموزشی و تربیتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همگان باید در این راستا سهیم باشند.

وی بیان کرد: مجمع خیران مدرسه ساز استان اردبیل نیز اقدامات بسیار خوبی در ساخت مدرسه انجام داده است و انتظار می‌رود با همت والای خیرین و دولت مردان جشن برخوردار شدن تمام مناطق استان اردبیل از فضاهای آموزشی و تربیتی در آینده‌ای نزدیک برگزار شود که برای تحقق این امر باید همگان پیشگام شوند.

آذرنژاد تصریح کرد: دولت یازدهم در دو سال فعالیت خود خدمات ارزنده‌ای را در مناطق مرزی و روستایی انجام داده است و برای عمران و آبادانی روستاها که مهد تولید هستند دولت برنامه‌ریزی ویژه‌ای اتخاذ کرده که امیدواریم با همت شوراها و دهیاران تحول عظیمی در بخش عمرانی و اقتصادی روستاها به وجود آید.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از مناسب‌سازی ادارات استان برای تسهیل در روند رفت و آمد معلولان خبر داد و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند ادارات خود را برای رفت و آمد راحت معلولان و جانبازان مناسب سازی کنند.

ارسال نظرات