نائب قهرمان وزنه‌برداری المپیک گفت: زیرساخت‌های مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری در اردبیل باید فراهم شود تا شاهد درخشش وزنه‌برداران اردبیلی باشیم.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۰۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سجاد انوشیروانی ، در نشست با نخبگان، اصحاب رسانه و فعالان غیردولتی در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اظهار داشت: متأسفانه با وجود اینکه استان اردبیل قهرمانان به نام و قدری تحویل کشورمان داده است اما تا به حال مسابقات بین‌المللی و کشوری در استان اردبیل برگزار نشده است.

وی تصریح کرد: ورزشگاه رضازاده اردبیل که یکی از ورزشگاه‌های مجهز استان اردبیل است هنوز با استانداردهای نوین جهانی فاصله دارد و باید مسئولان استان برای استانداردسازی ورزشگاه رضازاده حمایت‌های لازم را انجام دهند.

نائب قهرمان وزنه‌برداری المپیک بیان کرد: استان اردبیل جزو چهار استان مدال‌آور در المپیک بوده و این یک افتخاری بزرگ برای اردبیل است که توانسته در دوره‌های مختلف المپیک نماینده‌هایی داشته باشد.

انوشیروانی با اشاره به اینکه اداره کل تربیت بدنی استان اردبیل در میان 31 استان کشور رتبه دوم را به خود اختصاص داده است، گفت: در این دو سال هیئت‌های ورزشی استان با وجود امکانات کم به موفقیت‌های بسیار بزرگی دست یافته‌ و توانسته‌اند در رقابت‌های بین‌المللی حائز افتخارات بسیاری برای کشورمان باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی باید برای توسعه ورزش حمایت‌های همه جانبه‌ای از هیئت‌های ورزشی داشته باشند، افزود: در این راستا قول‌هایی توسط مسئولان داده شده اما متأسفانه تاکنون این قول ها هنوز عملیاتی نشده است.

ارسال نظرات