استاندار اردبیل گفت: به مناسبت هفته دولت دیدار مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با اقشار مختلف مردم افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۱۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش ، در نشست با اصحاب رسانه، نخبگان و فعالان غیردولتی در مجتمع فرهنگی و هنری فدک استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دولت مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با حضور مسئولان تمام مناطق استان اردبیل با مردم، نخبگان و اساتید و نمایندگان بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، هنری، ورزشی و کشاورزی دیدار می‌کنند و از نزدیک در جریان‌های مشکلات و راهکارهای این افراد قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: دولت یازدهم در هفته دولت دیدار با مردم و نخبگان و اعضای مختلف را در دستور کار قرار داده است تا با استفاده از نقطه نظرات و راهکارهای این اقشار بتواند استان را در بخش‌های مختلف به توسعه همه جانبه برساند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مدیران و مسئولان استان در هفته دولت به عنوان یک شنونده تمام مشکلات، دغدغه‌ها، راهکارها و انتخاب‌های اقشار مختلف مردم را می‌شنوند تا بتوانند بر اساس این نقطه‌نظرات راهکارهای توسعه استان را بسنجند و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند.

خدابخش افزود: دولت یازدهم خدمات ارزنده‌ای را در عرصه‌های مختلف در این دو سال به مردم ارائه داده‌ است و باید این خدمات توسط رسانه‌ها و مدیران برای همه مردم شفاف‌سازی شود تا مردم از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی دولت قرار گیرند.

استاندار اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با‌هنر و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس گفت: مدیران باید در برنامه‌های خود رشادت‌ها و ایثارگری‌های این شهیدان را الگوی خود قرار دهند و مهم‌ترین ملاکشان خدمت بی‌منت به مردم باشد.

وی تصریح کرد: امسال در هفته دولت پروژه‌های مختلفی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده و این پروژه‌ها تنها بخشی از خدمات دولت به مردم است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های اساسی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استان اردبیل روند توسعه صعودی به خود بگیرد.

ارسال نظرات