مدیر عامل شرکت برق اردبیل/

تمامی روستاهای شهرستان نمین از نعمت برق برخوردار هستند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از ۹۹.۵ درصد روستاهای استان اردبیل از نعمت برق برخوردار بوده و در شهرستان نمین نیز هیچ روستای فاقد برق وجود ندارد.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۲۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل علیرضا علیزاده صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ با نخبگان شهرستان نمین اظهار داشت: خوشبختانه استان اردبیل از لحاظ شاخص‌های برق روستایی از متوسط کشوری بالاتر بوده که در حال حاضر بیش از 99.5 درصد روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: در شهرستان نمین هیچ روستایی که فاقد برق باشد وجود ندارد و تلاش می‌کنیم که روشنایی برخی معابر که در این شهرستان سبب نارضایتی مردم شده است را هر چه زودتر برطرف کنیم.

علیزاده بیان کرد: امسال به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت در حوزه برق استان اردبیل 10 میلیارد و 200 میلیون تومان پروژه افتتاح و به بهره‌برداری رسیده که از این مقدار اعتبار حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان به شهرستان نمین اختصاص یافته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: تا به امروز در حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان تنها برای روشنایی معابر شهری در تمامی استان اردبیل اعتبار هزینه شده است که امیدواریم تا پایان سال نیز در بخش روشنایی شهری و روستایی بتوانیم نیازمندی‌های مردم استان اردبیل را تامین کنیم.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیازسنجی در تمامی استان را به لحاظ برخورداری از برق انجام داده و با توجه به این نیازسنجی سعی می‌کنیم تا پایان امسال کمبودها و کاستی‌های حوزه برق در استان اردبیل را رفع کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار