استاندار اردبیل/

جاده فیروزآباد به خلخال امسال به بهره برداری می‌رسد

استاندار اردبیل گفت: جاده فیروزآباد خلخال امسال به بهره‌برداری می‌رسد و این شهرستان را با یک موقعیت مناسب، به مرکز کشور نزدیکتر می‌کند.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۳۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش، به مناسبت هفته دولت در جلسه منتخبین و اقشار مختلف خلخال که در سالن ارشاد خلخال گردهم آمده بودند، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در 2 سال از روی کار آمدن خود توانسته رضایتمندی ملت شریف ایران را جلب نماید و در این مدت باکاهش تورم به یکی از اهداف مهم اقتصادی دست یافته است.

وی تصریح کرد: برنامه توافق هسته ای برنامه مهم دیگر دولت تدبیر و امید بود که با هوشمندی و رهنمودهای مقام معظم رهبری توانست به موفقیت چشمگیری دست یابد و بعد از اجرایی شدن نهایی توافق و لغو تحریم‌ها، با برنامه‌ریزی مناسب به سمت توسعه و اشتغال حرکت خواهیم نمود.

استاندار اردبیل افزود: شهرستان خلخال با داشتن قدمت تاریخی، صاحب علم و فرهنگ می‌باشد و این شهرستان دارای پتانسیل انسانی در زمینه های مختلف علمی فرهنگی می‌باشد و از این رو روا نیست که این شهرستان از امکانات راه و سایر محرومیت ها رنج ببرد و با روی کار آمدن دولت سعی نموده‌ایم با فراهم نمودن بعضی امکانات در آینده نزدیک شاهد شکوفایی این شهرستان در سطح استان باشیم.

خدابخش یادآور شد: شهرستان خلخال از دیرباز از نبود راه اصلی به شدت رنج می برد و با تدبیر و برنامه‌های منسجم که برای راه‌های این شهرستان در این مدت فعالیت و خدمت در دولت را داشتیم، جاده فیروزآباد خلخال امسال به بهره‌برداری می‌رسد و این شهرستان را با یک موقعیت مناسب، به مرکز کشور نزدیکتر می کند و این راه دارای مشخصات راه‌های اصلی به شمار می‌رود.

استاندار اردبیل با اشاره به در شهرستان خلخال به مناسبت هفته دولت 79 پروژه بالغ بر 180 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و این پروژه ها در سطح منطقه تاثیرگذار خواهد بود و در برنامه بعدی سعی داریم پروژه های نیمه تمام این شهرستان را اتمام کنیم و بعد در شرایط مناسب به تعریف طرح های دیگر را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه خلخال از جاذبه های گردشگری خوبی برخوردار است و می توان در این زمینه با جذب سرمایه گذار، این شهرستان را در توسعه گردشگری به دنیا معرفی کرد و خلخال با داشتن فرهنگ غنی که دارد می تواند در آینده نزدیک به یک میهمان پذیر خوبی لقب بگیرد.

این جلسه که با پرسش و پاسخ و طرح سوالات، مشکلات اقشار مختلف خلخال برگزار شد، استاندار اردبیل برای ماه بعد قول مساعد داد تا از نزدیک در یک جلسه خاص، در زمینه های مختلف، معضلات شهرستان خلخال را بررسی و به پرسش ها پاسخ دهد و با هم اندیشی نسبت به توسعه شهرستان خلخال گام بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار