مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در جمع پاسداران دوره امنیت زمینی یگان حفاظت هواپیمایی در قشم گفت: ولایت فقیه ستون اصلی نظام و انقلاب است و همین امر موجب نجات کشور در بحران های بزرگ شده است ومعنای التزام عملی به ولایت فقیه را عمل به فرامین و رهنمود های ولی فقیه در هر شرایطی دانست وکلام ولایت فقیه را کلام امام زمان (عج) بدانیم.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۳۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین موسی خالصی با اشاره به  اهمیت والای ولایت فقیه گفت التزام عملی به ولایت فقیه یعنی آنکه در همه حال رای ونظر ولایت فقیه را بر هر شخص و گروهی ارجحیت دهیم.

وی در ادامه افزود صبر و بردباری از ویزگیهای اصلی یک پاسدار به شمار می آید وما پاسداران باید به این مهم توجه ویزه ای داشته باشیم ودر ماموریت ها و وظایف سازمانی خود به آن عمل نماییم و دراین راه مقدس  اگر یاد خدا باشد و برای رضای خداوند انجام گیرد ارزش دارد چرا که ما همه در محضر خداوند هستیم و مواظب باشیم که از صراط مستقیم الهی منحرف نشویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در ادامه سخنان خود گفت پایبندی به خانواده و همچنین ارتقاء جایگاه تحکیم بنیان جامه خانواده از جمله مسایل مهمی است که اسلام به آن  سفارش نموده است.

 

ارسال نظرات