ایران در تولید گازهای گلخانه ای رتبه 13 کشوری در جهان را دارد و از نظر آلودگی محیط زیست در سطح دنیا جزء کشورهای آلوده کننده است که از عوامل موثرآن تولید گازهای گلخانه ای است.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۳۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
سادات ابراهیمی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: ایران در تولید گازهای گلخانه ای رتبه 13 کشوری در جهان را دارد و از نظر آلودگی محیط زیست در سطح دنیا جزء کشورهای آلوده کننده است که از عوامل موثرآن تولید گازهای گلخانه ای است.

وی ادامه داد: تضعیف کشاورزی، افزایش دی اکسید کربن تولید شده است، افزایش مخاطرات زیست محیطی است؛ سازمان های بین المللی درصدد کاهش آلایندگی های هوا هستند، از یک سو کشاورزی مان از خرده فرمایشات شان غیر فعال شده از سوی دیگر تذکرات آلایندگی را در تربیون ها اعلام می دارند که خود باید از این فساد اداری سازمان های بین المللی آگاه گردیم و با بصیرت سیاست های خود را در آن غالب بگنجانیم.

وی تصریح کرد: در بخش کشاورزی و صنعت، تسهیلا ت از چالش های مهم است و دولت ها نتوانسته اند رضایت فعالان این عرصه را بدست آورند، دستورالعمل های سلیقگی هربار صدمه ای وارد می سازد ؛ از یک سو بخشنامه هایی که مرغداری ها را از دریافت تسهیلات خارج ساخته، ازسوی دیگر کارشناسی فنی در استان ما اعلان می کند کمبود گوشت مرغ  داریم و از بیرون وارد کنیم.

سادات ابراهیمی در خاتمه افزود: مشکلات  تسهیلات تولیدی آن چنان دست و پاگیر  است که مردم را به سوی  صندوق های خصوصی  تسهیلات کشانده است و بر دغدغه های شان افزوده است؛ روانی تسهیلات از خواسته های مردم است که در عمل ضعیف است.


ارسال نظرات