خبرهای داغ:
مدیر دفتر بررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فجر:

کارگاه های آموزشی تحلیل محتوای فرهنگی در نواحی بسیج فارس برگزار می گردند

سرهنگ میرشکاری گفت: این کارگاه های آموزشی به منظور توانمندسازی مدیران فرهنگی نواحی بسیج سپاه فجر استان فارس برگزار می گردند.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۷۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس کارگاه های آموزشی اصول لازم الرعایه محصولات و فعالیت های فرهنگی بسیج توسط دفتر بررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فجر استان فارس در نواحی شمال استان  فارس برگزار گردید.

این کارگاه های آموزشی به منظور توانمندسازی مدیران فرهنگی نواحی بسیج به مدت سه ساعت و با شرکت فرماندهان نواحی، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج، مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومتبسیج، مدیران فرهنگی-اجتماعی نواحی و حوزه های مقاومت بسیج، مدیران کانون های بسیج مداحان و هنرمندان، مسئولین تعلیم و تربیت بسیج (صالحین) و مدیران نمایندگی ولی فقیه در نواحی بسیج برگزار گردیده اند.

کارگاه های آموزشی تحلیل محتوای فرهنگی در نواحی بسیج فارس برگزار می گردند

سرهنگ میرشکاری مدیر دفتر بررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فجر درباره برگزاری این کارگاه های آموزشی به خبرنگار خبرگزاری بسیج فارس گفت: در راستای تحقق منویات و تدابیر مقام معظم رهبری و با هدف توانمندسازی مدیران فرهنگی بسیج، برگزاری کارگاه های آموزشی اصول لازم الرعایه محصولات فرهنگی از نواحی شمال استان فارس (نواحی مقاومت بسیج سپاه اقلید، آباده، بوانات، خرمبید، ارسنجان و پاسارگاد) آغاز گردیده و ان‌شا ا... در روزهای آینده در سایر نواحی بسیج سپاه استان فارس نیز برگزار خواهد گردید. 

وی افزود: در راستای رسالت این دفتر در خصوص صیانت و تضمین سلامت مجاری تغذیۀ فکری و فرهنگی بسیجیان بر مبنای ارزش های اسلامی و انقلابی و در چارچوب تدابیر ولی امر مسلمین و فرماندۀ معظم کل قوا و به منظور فرهنگ سازی، این کارگاه ها با هدف آشنایی فرماندهان و مدیران فرهنگی بسیج با اصول لازم الرعایه و شیوه های تحلیل محتوای محصولات ،فعاليت ها و برنامه های فرهنگی  برگزار می گردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها