خبرهای داغ:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدیران کشور شهیدان باهنر و رجایی الگوی خود قرار دهند، با این الگوها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها را اداره کنیم و با این الگوها زندگی کنیم و مجاهدت کنیم تا انشاءالله راه نفوذ آمریکا بسته بشود و خط امام کاملا حفظ بشود.
کد خبر: ۸۵۶۱۶۶۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

به گزارش بسیج، سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه دفاع ملی با اشاره به ابلاغ مقام معظم رهبری در باره استراتژی ایران در مقابل آمریکا، اظهار داشت: رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز استراتژی بزرگ جمهوری اسلامی ایران مبنی بر سر سد نمودن راه‌های نفوذ آمریکا که ممکن است به بهانه برجام دنبال آن باشند را ابلاغ فرمودند؛ این استراتژی بزرگ در واقع دفاع از خط امام و نهضت حضرت امام و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: خط امام، انقلاب اسلامی یک ویژگی‌هایی دارد که آن ویژگی‌ها را هم در 14 خرداد سال جاری رهبر عزیز ما در حرم حضرت امام (ره) فرمودند که فرمایشات حضرت امام در هر امری باید مطالعه شود و پرتکرارترین و پرتاکیدترینش را شناسایی کنید و آنها را محورهای کارتان قرار بدهید تا از خط امام دفاع کرده باشید. همین طور رهبر عزیز ما فرمودند که اگر بر ویژگی‌های خط امام تاکید نکنیم؛ همه سیلی خواهند خورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این یک هشدار خیلی سنگینی است. ما که شعار می‌دهیم خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست؛ چرا باید راه‌هایی را باز کنیم که از فرمایش رهبری برداشت شود که ایشان هم سیلی خواهد خورد؟ سیلی خواهیم خورد یک واژه جمع است؛ یعنی همه سیلی خواهند خورد. بنابراین ببینید، این مراقبت از نفوذ برای مراقبت از خط امام است. آمریکایی‌ها دشمن چه کسی هستند؟ دشمن امام و دشمن خط امام، دشمن اسلام ناب، راه نفوذ را برای چه می‌خواهد؟ برای ضربه زدن به اسلام ناب می‌خواهند و آقا می‌فرمایند اگر به اسلام ناب لطمه بخورد؛ همه ما سیلی خواهیم خورد.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی، گفت: شهیدان حجت‌الاسلام والمسلمین آقای باهنر و آقای محمدعلی رجایی طبق فرمایش حضرت امام الگوی مدیران انقلاب اسلامی هستد. آقای باهنر الگوی مدیران روحانی و آقای رجایی الگوی مدیران دانشگاهی است. الگو بودن شهید رجایی و شهید باهنر به این نیست که عکس شهیدان رجایی و باهنر را به در دیوار خیابان‌ها و دانشگاه‌ها و ادارات بزنیم. الگو شاخص‌هایی دارد. باید شاخص‌های این الگوها را شناسایی کنیم و در زندگی و مدیریتمان پیاده کنیم.

وی ادامه داد: انصافا شهیدان باهنر و رجایی که در بستر انقلاب، در مبارزه سهمگین انقلابی، با تحمل شرایط مختلف پرورش یافتند و آبدیده شدند به امام (ره) وفادار بودند؛ به اسلام ناب وفادار بودند؛ به ارزش‌های اسلامی وفادار بودند و خودشان را با این ارزش‌ها در یک مسیر انقلابی ساختند. این است امام عزیز ما می‌فرمایند: این دو شهید الگوی مدیران انقلاب اسلامی باید قرار بگیرند؛ یعنی اینکه در زندگی، در تلاش و مجاهدت، در زهد و عبادت، در ولایت و هم در فداکاری و ایثار برای اسلام و انقلاب و ولایت و از همه مهم‌تر مردمی بودن و با مردم بودن؛ مردم را شناختن و بر اساس ویژگی‌های مورد رضایت امام (ره) و مردم زندگی کردن و حرکت کردن. اینها ویژگی‌های الگوی مدیریت انقلاب اسلامی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر می‌خواهیم راه‌های نفوذ آمریکا را ببندیم و سرحدات دفاع از خط امام را مستحکم کنیم؛ باید مدیران کشور، شهید باهنر و شهید رجایی را الگوی خودشان قرار بدهند. با این الگوها، مدیر انتخاب کنیم، نماینده انتخاب کنیم با این الگوها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها را اداره کنیم و با این الگوها زندگی کنیم و مجاهدت کنیم تا انشاءالله راه نفوذ آمریکا بسته بشود و خط امام کاملا حفظ بشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها