خبرهای داغ:
به همت سپاه امامت تبریز؛

همایش بسیج همگام با کشاورزی برگزار شد

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در این همایش با اشاره به هدف دشمنان بر ضربه زدن به اسلام و ولایت گفت: طبق فرمایش رهبر فرزانه سه عنصر اصلی که یک ملت را قوی و شکست ناپذیر می¬کند افتصاد، فرهنگ و دانش است.
کد خبر: ۸۵۶۱۶۹۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسن صفدری افزود: استقلال یک کشور در گرو اقتصاد، بویژه خودکفایی و تامین امنیت غذایی است و برای رسیدن به این استقلال باید از تولید داخلی، سرمایه ایرانی حمایت و اقتصاد مقاومتی در جامعه پیاده شود. وی تاکید کرد: موتور محرکه استقلال و خودکفایی اقتصاد است که اقتصاد نیز خود با خودکفایی به شکوفایی می رسد.

صفدری با بیان برخی ضعف ها در بحث کشاورزی و بهره وری در تولید محصولات کشاورزی بیان کرد: علت اصلی نقصان بهره وری در کشاورزی پایین بودن سطح علم و دانش کشاورزان و ورود پیدا نکردن یافته های تخصصی متخصصین جامعه کشاورزی به عرصه کشاورزی است که باید برای رفع این نقص و حمایت و پشتیبانی علمی کشاورزان تلاش کرد.

 وی ادامه داد: سریع ترین راه حل مشکل کشاورزی متکی بودن به جوانان این مرز و بوم و ظرفیت های داخلی و اعتماد به متخصصین داخلی و افزایش سطح دانش و آگاهی کشاورزان و حرکت به سمت خود کفایی و در نتیجه ارتقا بهره وری و افزایش میزان عملکرد در واحد کشاورزی است که برای پیاده ردن این اهداف باید فرهنگ حمایت از تولید داخلی و توسعه تولیدات ملی فراگیر شود.  

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها