نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیشرفت لرستان در گرو اصلاح سیاست ها، نگرش ها و روش های مدیریتی است

نماینده ولی فقیه در لرستان پیشرفت این استان را در گرو اصلاح سیاست ها، نگرش ها و روش های مدیریتی دانست.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۱۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام میرعمادی در دیدار با مدیران دستگاهای اجرایی استان لرستان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام شد، با بیان اینکه سوالی که برای همه مطرح است این است که راه پیشرفت و توسعه و راه برطرف کردن محرومیت استان لرستان چیست گفت: پیشرفت این استان در گرو اصلاح سیاست ها، نگرش ها و روش ها است و این مهم نیز به دست مدیران تحقق می یابد.

وی با اشاره به اینکه مدیران نقش مهمی در پیشرفت استان دارند افزود: پیشرفت لرستان با همت و برنامه و تلاش مدیران امکان پذیر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تامین اعتبارات، اجرای و جهت دهی برنامه  و ایجاد انگیزه به دست مدیران است گفت: راه پیشرفت در این است که سیاست ها، نوع نگرش و روش ما اصلاح شود.

میرعمادی ادامه داد: در درجه اول سیاست ما باید مبتی بر فعال کردن نقش مردم در سرمایه گذاری در اقتصاد و تولید باشد در واقع مردم باید به میدان بیاییند؛ همچنین در گام دو م باید حمایت از کارآفرینان و  افراد خلاق در اولویت قرار بیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه حمایت افراد خلاق در استان لرستان ابتر می ماند تصریح کرد:  مدیر باید با تیزبینی ایده های خلاق را بشناسد و بین آنها با دیگر درخواست ها تفاوت قائل شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت فراهم کردن شرایط برای سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه استاندار لرستان به خوبی این مسیر را تشخیص داده و است و در راستای جذب سرمایه گذاران تلاش می کند.

میرعمادی با اشاره به اینکه باید نوع نگرش ما نسبت به کار و سرمایه تغییر کند اظهار کرد: آنچه برای ما مهم نیست مدیریت مصرف است به گونه ای که شاهدیم امروز اسراف غوغا می کند.

وی با بیان اینکه روش ما باید بر مبنای تعاون و همکاری باشد اضافه کرد: متاسفانه تا یک اقدام مثبتی دنبال می شود سریع هزاران انگ و تهمت زده به آن  زده می شود و حال جالب اینجاست که این مسائل توسط کسانی مطرح می شوند که خودشان نیز آگاه به دروغ بودن حرف خود هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه روش تشویق و ترغیب باید در استان تقویت شود گفت: روش ما باید بر مبنای تشویق و ترغیب باشد و در واقع ضرورت دارد که عینک بدبینی را از روی چشم برداریم البته این بدان معنا نیست که نباید جلوی فساد و خیانت را گرفت .

میرعمادی بیان کرد: تشویق و ترغیب باعث شکوفا شدن استعدادها می شود اما در مقابل سرکوب کردن نیروی انسانی مانع شکوفایی استعدادها می شود.

وی در ادامه بر ضرورت پرهیز از افراط و تفریط در استان تاکید کرد و افزود: روش ما باید دوری از افراط و تفریط باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در لرستان از افراط به عنوان یک عامل بازدارنده، کشنده، خسته کننده، تلف کننده و از بین برنده نام برد و گفت:  اگر خیرخواه استان هستیم باید از این مسائل پرهیز کنیم و از حاشیه سازی به دور باشیم.

میرعمادی ولایتمداری، قانع بودن، قدرشناسی، دینداری، نبود چالش های دست و پاگیر مانند ضد انقلاب و مخالفین سازمان یافته، وجود منابع و معادن و همچنین نیروی انسانی کارآمد را از ظرفیت های استان لرستان دانست و اضافه کرد: استان دارای توانمندی ها و ظرفیت های بالایی است؛ اما به کارگیری آنها در راستای پیشرفت منوط به تغییر در سیاست ها، نگرش ها و روش های مدیریتی هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار