حجت الاسلام حائری:

دشمن به دنبال کم رونق جلوه دادن برنامه فرهنگی و مذهبی مساجد است

مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان بزرگ بیان داشت: دشمن با بکارگیری شیوه های نوین در پی بی دین کردن جوانان با تهیه خوراک و دسیسه های فرهنگ غربی است.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۲۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حائری عصر امروز در همایش بزرگ فعالان مساجد در تربت جام تصریح کرد: مسجد مقدس ترین مکان در روی زمین و متعلق به خدا و عموم مردم است که رشته های معرفت و ارتباط با خدا در آن محکم می شود.

وی خاطرنشان کرد: مسجد انسان خوب، مؤمن، ولایی، متعهد، آشنا به معارف دینی و احکام الهی در دل خود می پروراند.

وی با اشاره به فتنه های دشمنان اسلام و انقلاب گفت: هدف دشمن کم رونق جلوه دادن برنامه های فرهنگی و مذهبی مساجد است، بنابراین با بکارگیری شیوه های نوین درپی بی دین کردن جوانان با تهیه خوراک و دسیسه های فرهنگ غربی است.

وی با اشاره به لزوم هوشیاری و بصیرت فعالان مساجد در امور فرهنگی و مذهبی تاکید کرد: امروز دشمن از سه جبهه ی شهوت، خشونت و شبهه پراکنی استفاده می برد و به شدت در این زمینه  کار و مدیریت می کند.

مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان یادآورشد: با وجود گروه های داعشی غده سرطانی بدتر از اسرائیل درمنطقه شکل گرفته است و با استفاده از خشونت انسان های ناآگاه، هر روز مسلمانان را قتل عام می کنند، از طریق ماهواره و فضای مجازی جبهه شهوانی به راه انداخته و با شبهه افکنی در بین جوامع اسلامی تفرقه ایجاد می کند.

حجت الاسلام حائری گفت: مهمترین حربه دشمن ایجاد شک و شبه در اعتقادات مردم بویژه جوانان است.

وی بیان کرد: مردم در مساجد میهمان خدا هستند، بنابریان خادمان و فعالان مساجد علاوه بر داشتن برنامه های پربار وغنی فرهنگی برای جذب جوانان ونمازگزاران روحیه مهمانداری وخدمت کردن داشته باشند.

دراین محفل معنوی امام جمعه تربت جام با اشاره به اهمیت و جایگاه مساجد ابرازداشت: درمنطقه تلفیقی ومرزی تربت جام خادمان مساجد؛ حافظ فرهنگ، اعتقادات و امنیت مرزهای ایران اسلامی هستند.

موسوی فر گفت: مساجد سنگر دفاع از ارزش ها، مظلومین،تولی دوستان خدا ودشمنی با دشمنان خداست،مسجدمیدان طرح مسائل سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی ومحل خنثی سازی فتنه های دشمنان اسلام وقرآن  وانقلاب است.

وی ادامه داد:خادمان مساجد مدال ابراهیمی واسماعیلی با خود دارند و بهترین وامین ترین نیروها برای نظام اسلامی ومردم هستند.

لازم بذکراست؛درابتدای این مراسم حجت الاسلام یدا...دامن پاک مسئول رسیدگی با امور مساجد تربت جام گزارشی از وضعیت مساجد شهرستان تشریح کرد.

همایش بزرگ فعالان مساجد با شرکت ائمه جماعات، هیأت امنا، فرماندهان رده های مقاومت بسیج، مسئولان کانون های فرهنگی مساجد و با حضور مدیر رسیدگی به امورمساجد استان های خراسان، فرماندار،امام جمعه،مسئولان اجرایی ونظامی درمحل مسجد الزهرا(ع) تربت جام با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد،سازمان تبلیغات اسلامی و معاونت فرهنگی واجتماعی سپاه پاسداران شهرستان برگزارشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها