خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان:
نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف)گفت: وحدت و انسجام جوانان در این اردو از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث می شود که اطلاعات دینی خود را در این محل افزایش دهند.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۲۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) با بیان اینکه هرساله برای تقویت ارکان شجره طیبه صالحین توسط سازمان بسیج اردوهایی پیش بینی می شود اظهارکرد: هدف اصلی تقویت نیروی کارآمد و شایسته برای کشور ونظام است که این اردو ها شکل گرفته و هر سال برگزار می گردد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در صورتی اردوهای حلقه صالحین تاثیر گذارخواهد بود که سازگاربا معیارهای از پیش تعیین شده باشد.

حجت الاسلام معبودی این اردوها را محفلی برای ارتقاء اطلاعات دینی بسیجیان دانست و افزود: افراد سوالات خود را دراین جلسات مطرح می کنند، بطور کلی به انها پاسخ داده می شود و با مسائل دینی و روزآشنایی پیدا خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) با بیان اینکه وحدت و انسجام جوانان در این اردو از اهمیت بالایی برخوردار است عنوان کرد: از اهداف دیگر این اردو افزایش انگیزه، نشاط، تقویت انسجام، ارتقا دانش، انس، الفت و مودت اعضای شجره صالحین، سرمربیان، مربیان و سر گروه ها صورت می گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: با کمک خداوند متعال امیدواریم در سایع تربیت شایسته بتوانیم جامعه ایی از شایستگان را تشکیل بدهیم و جامعه ای ایده عالی داشته باشیم.

 

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها