خبرهای داغ:
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

۲۰۰ میلیارد تومان برای ارتقاء وضعیت جاده های استان

مانی فربیان داشت: برای ارتقاء مسیرهای اصلی استان به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم تا شرایط محورهای مواصلاتی استان به طور کامل بهتر شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۳۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین ، حامد مانی فر در مراسم افتتاح این طرح گفت: این طرح بخشی از پروژه قزوین به تاکستان است که قرار بود در ۱۸ ماه اجرا شود که به دلیل توان بالای پیمانکار شش ماه زودتر به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: شرایط استان به لحاظ نوع ارتباطات جاده ای و ریلی و بویژه خط آهن قزوین به رشت ویژه است و با تدبیر خوب دولت برای تزریق اعتبار و تکمیل طرح های نیمه تمام موجب شد بتوانیم برخی پروژه ها را اجرایی کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین از نظر آزادراهی در رتبه پنجم و داشتن روشنایی مسیر در رتبه سوم کشوری است و علیرغم وسعت کم در زمینه مواصلاتی نقش بسیار مهمی دارد و ۱۱ استان کشور از این مسیر عبور می کنند و تردد بالایی داریم.

مانی فر یادآورشد: مسیر اقبالیه به قزوین بخشی از پروژه ارتباطی کربلاست که ۱۳۵ کیلومتر این مسیر در استان قزوین قرار دارد که تنها ۱۱ کیلومتر آن باقیمانده که در محور آوج به سمت رزن عملیاتی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در استان قزوین ۱۱ هزار کیلومتر راه هم سنگ داریم که تنها ۸۰ کیلومتر راه اصلی چهاربانده نشده که با تکمیل آن همه راههای اصلی استان از دو بانده به چهاربانده تبدیل می شود.

مانی فر یادآورشد: برای ارتقاء مسیرهای اصلی استان به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم تا شرایط محورهای مواصلاتی استان به طور کامل بهتر شود.

 

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها