خبرهای داغ:
شهردار اقبالیه گفت: به مناسبت هفته دولت، 12 پروژه عمرانی با اعتبار 130 میلیارد ریال در شهر اقبالیه به بهره‌ برداری رسید
کد خبر: ۸۵۶۱۷۳۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین محمد پیری در حاشیه بهره‌برداری از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر اقبالیه به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: هرساله در هفته دولت فرصتی فراهم می‌شود تا خدمتگزاران مردم بتوانند گزارشی از عملکرد یک ساله خود به مردم ارائه دهند.

وی افزود: شهرداری اقبالیه در مدت یک سال گذشته سعی کرد پروژه‌هایی که آغاز کرده بود به اتمام رسانده و در هفته دولت سال جاری افتتاح کند.

شهردار اقبالیه اضافه کرد: مجموع پروژه‌هایی که در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسیده 12 پروژه با اعتبار 130 میلیارد ریال است.

پیری با اشاره به پروژه‌های به بهره‌‍‌برداری رسیده در هفته دولت سال جاری ادامه داد: دو ایستگاه آتش‌نشانی با اعتبار 15 میلیارد ریال، بازیگاه سرپوشیده کودک با اعتبار حدود 12میلیارد ریال و کارخانه آسفالت با اعتبار حدود 15میلیارد ریال از جمله پروژه‌های شهرداری اقبالیه در هفته دولت است.

وی عنوان کرد: پروژه روکش آسفالت و جدول‌گذاری با اعتبار حدود 4میلیارد تومان و 4 پارک محلی با اعتبار 15میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌های شهرداری اقبلیه به شمار می‌رود که در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار اقبالیه با اشاره به پروژه دو ایستگاه‌ آتش‌نشانی این شهر تصریح کرد: با توجه به این ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر وجود نداشت، در سال گذشته اقدامات لازم برای ساخت ایستگاه آتش‌نشانی در شهر اقبالیه آغاز شد و موفق شدیم در هفته دولت سال جاری آن را به بهره‌برداری برسانیم.

پیری گفت: یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی به منظور امدادرسانی به حوادث جاده‌ای احداث شده است البته به حوادث داخل شهر نیز امدادرسانی می‌کند.

وی بیان کرد: ایستگاه دوم آتش‌نشانی شهر اقبالیه نیز اولویت کاری خود را به خدمات‌رسانی به شهروندان اختصاص داده است.

شهردار اقبالیه یادآور شد: امیدواریم با بهره‌‌برداری از این پروژه‌ها بتوانیم گامی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان برداشته و شیرینی خدمات دولت را به آنان بچشانیم.





1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها