استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح پیشقراول برنامه‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی در کهگیلویه و بویراحمد است.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۴۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

سید موسی خادمی عصر امروز به مناسبت هفته دولت در دیدار با سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح و سرهنگ فتح‌محمد حسینیان قائم‌مقام سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: خدمات سپاه فتح در حوزه‌های مختلف در این استان بر کسی پوشیده نیست.

وی بیان کرد: اولین خدمتی که سپاه فتح به استان می‌کند ایجاد و بستر آرامش و امنیت است که بخش عمده‌ای از ایجاد امنیت در استان را مرهون مجاهدت و بیداری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از فرماندهی سپاه فتح استان به دلیل توجه به موضوع توسعه در استان به خصوص موضوعات فرهنگی که زیر ساخت اصلی سایر بخش‌های توسعه‌ای است، تصریح کرد: سردار بوعلی اکنون در جبهه فرهنگی منشأ خدمات بسیار در استان است و باید گفت که سپاه و فرماندهی آن در زمینه کارهای فرهنگی جلوتر از بقیه هستند.

خادمی در ادامه یکی دیگر از خدمات سپاه را مربوط به کمک در محرومیت‌زدایی استان دانست و گفت: سپاه فتح در محروم‌ترین نقاط استان در حال خدمت به مردم از طریق برنامه‌هایی مانند اردوهای جهادی است که اکنون مهم‌ترین نیاز استان به شمار می‌رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های سپاه فتح را تعامل و همدلی با دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: تاکنون سپاه ذره‌ای بر خلاف همدلی و تعامل حرکت نکرده و در جاهایی که استان و مسئولان نیاز به کمک داشته‌اند سپاه فتح به خوبی وارد میدان عمل شده و کارهای خوبی انجام داده است.

سردار یدالله بوعلی  در حاشیه نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برنامه‌های خوبی تاکنون در زمینه یادواره‌ها برگزار شده که ادامه خواهد داشت و با همه توان در سپاه فتح در خدمت فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما که مهم‌ترین برنامه در خصوص شهدا بوده مربوط به برگزاری کنگره شهدای استان است، تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه در هر استانی برگزاری کنگره شهدای استان است که به دنبال برگزاری باشکوه آن هستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تاریخ برگزاری این یادواره اشاره کرد و افزود: زمان برگزاری یادواره قطعیت یافته و به حتم و با برنامه‌ریزی انجام شده این کنگره بزرگ و تاریخی در آبان‌ماه سال 95 در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات