فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: مرحله سوم فراخوان گردان‌های کوثر با ارائه کلاس‌های اعتقادی، فرهنگی و کلاس‌های عملی با حضور ۲۳۴ نفر از بسیجیان خواهر در آستان مقدس امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۶۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴

محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: بصیرت دینی گردان‌ها در دو بخش خواهران و برادران یکی از وظایفی است که سپاه دنبال کرده و در این راستا به موفقیت‌هایی نیز دست یافته است.

وی با اشاره به ارزش‌های دفاع هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: با پی بردن به اصل حقیقت جنگ، ابعاد و زوایای این نبرد نابرابر درمی‌یابیم که خواهران و برادران در آن دوران، مظلومانه و در عین شجاعت و اقتدار مقابل  متجاوزان ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند.

رضایی اظهار کرد: سپاه با اعلام فراخوان و ارائه کلاس‌های آموزشی آگاهی‌های لازم را در  نحوه برخورد با ناآرامی‌ها، امداد و نجات و تأمین امنیت به متقاضیان می‌دهد در همین راستا مرحله سوم فراخوان گردان کوثر با هدف حفظ انسجام و اعتلای توان رزمی گردان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان گردان‌های کوثر جنبه آموزشی دارد و برنامه‌های رزمی و فرهنگی پیش نیاز آن به‌شمار می‌رود در این فراخوان کلاس‌های مربوط به مباحث اعتقادی، فرهنگی، کلاس‌های آموزش تمرین عملی آرایشات دسته و تیم و کار با قطب‌نما ارائه می‌شود.

یادآور می‌شود، مرحله سوم فراخوان گردان‌های کوثر فردا، 8 شهریور با حضور 234 نفر از بسیجیان خواهر در آستان مقدس امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات