توسط پلیس فتا چهارمحال و بختیاری؛

مزاحم اینترنتی شبکه اجتماعی Wats app دستگیر شد

مردی کينه جو که با ايجاد مزاحمت های تلفنی براي نامزد سابقش در شبكه اجتماعي Wats app قصد انتقام جويی از وی را داشت توسط پليس فتا چهارمحال و بختياری شناسايی و دستگير شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۷۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان در تشريح اين خبر گفت: با دريافت مرجوعه قضايي از سوي خانمي جوان مبني بر ايجاد مزاحمت هاي پياپي در شبكه اجتماعي Wats app از سوي فرد ناشناس ، تيمي از کارشناسان پليس فتا براي رسيدگي وارد عمل شدند.

سرهنگ "قاسم جعفريان"افزود: کارشناسان پليس فتا استان با انجام يکسري اقدامات فني و تخصصي متهم را شناسايي کرده و به پليس فتا احضار کردند.

وي ادامه داد: متهم که نامزد سابق شاکي بود در بازجويي هاي اوليه منکر هرگونه جرمي بود ولي در ادامه بازجويي ها در مواجهه با ادله ديجيتالي بجامانده به بزه انتسابي اعتراف كرد و گفت من چند سال قبل خواستگار اين خانم بودم و مدتي نيز نامزد بوديم ولي وي به دلايلي به من جواب منفي داد و من نيز به هدف انتقام جويي از او اقدام به ايجاد مزاحمت از طريق ارسال پيامك در شبكه اجتماعي whats app كردم.

سرهنگ جعفريان با اشاره به معرفي متهم به مقام قضايي خاطر نشان کرد: وقوع هر گونه تخطي از قانون در فضاي مجازي مانند فضاي حقيقي جرم تلقي شده و قابل پيگيري مي باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار