خبرهای داغ:
نرخ تورم در دو سال اخیر کاهش یافته و نرخ رشد اقتصادی که قبلاً منفی 6 بود در حال حاضر رشد مثبتی دارد اما هنوز رکود کاهش نیافته است و با آنچه باید مردم حس کنند فاصله زیادی داریم.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۸۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن قاضی‌زاده‌هاشمی امشب در جمع مردم اصفهان در مصلی قدس گفت: انقلاب اسلامی ما با همت امام راحل و کمک مردم شهیدپرور ایران در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید و خداوند تا امروز رحمت الهی را بر این ملت روا داشته است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌‌های دشمن بر علیه مردم ایران اذعان داشت:‌ علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، کشورمان مراحل پیشرفت خود را با سرعت بالا پشت‌ سر می‌گذارد.

قاضی‌زاده‌هاشمی در ادامه با بیان اینکه همه ما باید از خداوند و عنایات او شاکر باشیم، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در کشورمان از نعمت امنیت برخورداریم که این نعمت باعث وحدت و همدلی شده و ایران در منطقه قدرتمندترین و با اقتدارترین کشور است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اهداف شهدای انقلاب اسلامی رفاه و آسایش مردم بود، افزود: ما نمی‌توانیم حکومت دینی داشته باشیم مگر اینکه آسایش و رفاه مردم را تأمین کنیم، لذا یکی از مشکلات مهم امروز اشتغال و رونق اقتصادی است که دولت در پی رفع اینگونه مشکلات است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار کرد: علی‌رغم همه مشکلات به گواه مقام معظم رهبری بالاخره دولت توانسته آرامش را از بعد سیاسی و اقتصادی ایجاد کند.

قاضی‌زاده‌هاشمی در ادامه گفت: متأسفانه ناآرامی‌های اقتصادی در دولت گذشته به وجود آمد که آن دوران سپری شد و تحریم‌ها به تدریج برطرف گردید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه تصریح کرد: نرخ تورم در 2 سال اخیر کاهش یافته و نرخ رشد اقتصادی که قبلاً منفی 6 بود در حال حاضر رشد مثبتی دارد اما هنوز رکود کاهش نیافته است و با آنچه که باید مردم حس کنند فاصله زیادی داریم.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر هسته‌ای ایران با 1+5 تأکید کرد: آقای دکتر ظریف و تیم همراهشان زحمات زیادی برای مذاکرات هسته‌ای کشیده‌اند، امیدواریم همه مشکلات اقتصادی با روند مذاکرات بین‌المللی رفع گردد.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران بین‌المللی بایستی برای سرمایه‌گذاری در ایران تشویق شوند، افزود، باید بگذاریم سرمایه‌گذاران از دیگر کشورها در ایران سرمایه‌گذاری کنند چرا که سرمایه‌گذاری باعث رشد و رونق اقتصادی می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 اظهار داشت:‌ با توجه به برگزاری انتخابات امسال و بروز هیجاناتی که ممکن است پیش آید و منافی آرامش باشد بایستی در سایه اتحاد و در مسیر سعادت پیش برویم و همه در صحبت‌ کردن و اتخاذ تصمیمات مراقب باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه وحدت دولت و مجلس بسیار قوی‌تر از گذشته بوده است اذعان داشت: در سطح کلان وحدت بسیار خوبی میان مسئولان وجود دارد اما باید مسئولان مراقب باشند تا خدشه‌ای به وحدت ملی وارد نشود.

قاضی‌زاده‌هاشمی در ادامه با اشاره به بیاناتی از امام راحل تأکید کرد: سخن امام خمینی (ره)که فرمودند:« شما را هیچ قدرتی نمی‌تواند شکست دهد به جز منفعت‌طلبی، خودخواهی و گروه‌گرایی» بایستی مراقب باشیم تا دشمن بر ما مسلط نشود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد مردم و مسئولان در مسیر وحدت قرار گیرند تا در جهت پیشرفت و اقتدار ملی بتوانیم قدم‌های بلندی را برداریم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در وزارت بهداشت در دولت جدید خاطر نشان کرد: خوشبختانه شاهد کاهش هزینه‌های درمانی از 37 درصد به 3 درصد بوده‌ایم و حدود 7 تا 8 هزار میلیارد برای امور درمانی و بهداشتی تخصیص یافت.

قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه کار و تلاش بایستی شعار امروز ما باشد، اظهار داشت: کار و تلاش برای ایران عزیز میسر نمی‌شود مگر با پرهیز از تندروی و پیش‌روی در سایه اخلاق و اخلاق‌گرایی میان مسئولان و اقشار مختلف جامعه که متأسفانه اگرچه اخلاق پررونق نیست اما امیدواریم از این پس در رأس توجهات همه باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به لزوم جلوگیری از پارتی‌بازی، تهمت، ریا و فریب تصریح کرد:‌ بایستی مراقب باشیم تا در اجرای مسئولیت‌های‌مان کاری نکنیم تا مردم از ما ناراضی باشند. لذا باید باور کنیم که دست خدا پشت سر ملت است و به خاطر خون شهدا و آبروی که ما پیش شهدا داریم خداوند ما را به حال خود وانگذارد.

وی در پایان با بیان اینکه ایران قدرت منطقه است اذعان داشت: ایران در منطقه‌ای قرار گرفته که دنیا محتاج به آن است البته شرط عقل آن است که از بخش نافع علم و تکنولوژی‌های جهان استفاده کنیم تا باعث رفاه و آسایش مردم شود و مسیری را انتخاب کنیم که از همه جهات کاربردی باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها