نماینده مردم خلخال در مجلس/

شهرک صنعتی خلخال توسعه می‌یابد

فرماندار خلخال گفت: با توسعه مسافتی شهرک صنعتی خلخال در آینده نزدیک کارگاه‌های کوچک در این شهرک راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۰۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی نظری، به مناسبت هفته دولت در جمع اقشار مختلف مردم خلخال که با حضور امام جمعه و نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی و استاندار اردبیل و هیئت همراه در سالن ارشاد این شهر برگزار شد اظهار داشت: هفته دولت در سال "همدلی و همزبانی دولت و ملت" بهترین شعار برای خدمت رسانی به ملت ایران است و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تلاش می کنیم با خدمت رسانی و هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام الهی و قانونی به جهت رفاه و آسایش این ملت تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سعی داریم در کنار مسئولین شهرستانی صادقانه در خدمتگذاری مردم باشیم و با این کار، گره گشایی از مشکلات مردم شهرستان خلخال را در نظر داریم.

نظری بیان داشت: همزمان با هفته دولت و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در شهرستان خلخال توانستیم در زمینه‌های مختلف عمرانی، جهادکشاورزی، ورزشی، شهری و سایر موارد 79 طرح را به بهره برداری برسانیم که برای این پروژه ها 180 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نظری افزود: توسعه شهری و ارتباط خیابان‌های شهری در خلخال با اتصال خیابان کارگر جنوبی و مسجد جامع به بازار ابوذر و اتصال خیابان شهید رجایی به بلوار 17 شهریور را در دستور کار داریم.

فرماندار خلخال با اشاره به اینکه خلخال از نقاط گردشگر استان به شمار می‌رود در نظر داریم با جذب سرمایه گذار، سایت میرعادل اندبیل و ازناو خوجین را آغاز نماییم که این طرح ها در رشد فرهنگی و اقتصادی برای شهرستان سودآور می‌باشد.

نظری فرماندار خلخال گفت: توسعه شهرک صنعتی خلخال در حال انجام است و این شهرک با توسعه مسافتی می تواند در آینده نزدیک به کارگاههای کوچک تبدیل شود.

علی نظری ادامه داد: شهرک ناحیه صنعتی هشجین نیز از مواردی می‌باشد که تا به امروز پیگیر این موضوع بودیم و با راه اندازی کارخانه روکش لاستیک در منطقه هشجین ضمن اشتغالزایی جوانان این منطقه می توانیم کارگاه‌های کوچک متناسب با این تولید را راه اندازی نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار