فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ۱۹ طرح پروژه و طرح عمرانی، خدمات‌رسانی به مردم، سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی و کارآفرینی در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۱۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی احمدی ، در آئین بهره‌برداری از 19 طرح و پروژه در بخش مرکزی پارس‌آباد اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل طرح‌ها و پروژه‌های خدمات‌رسانی به مردم و سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی و کارآفرینی بوده که در این منطقه از شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: طرح جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر عمومی روستاهای دوست‌کندی، پیرایواتلو، اولتان و اجیرلو با اعتبار 9میلیارد و 250 میلیون ریال، پروژه تکمیل شبکه فرعی آبیاری و زهکشی و کانالت‌گذاری مزارع روستاهای پتیلو، خان قشلاقی، قاسمعلی کندی و کانال‌های 6 و 7 که 92 هکتار اراضی را تحت پوشش دارد با اعتبار یک میلیارد و 940 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به پروژه خط و پست هوایی خان قشلاقی دو بیان کرد: این پروژه با احداث 3 کیلومتر خط 20 کیلووات و یک دستگاه پست هوایی با ظرفیت 100 کیلو وات آمپر با اعتبار 350 میلیون تومان با هدف جلوگیری از ضعف برق روستاها اجرایی و عملیاتی شده است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد در مورد بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به 6 روستای بخش مرکزی شامل روستای تکچی و حمداله‌آباد، بهرام‌آباد، قطارآباد و حاج جعفرکندی و عبدالرضا آباد گفت: برای جرای این پروژه‌ها 30 میلیارد ریال هزینه شده و بیش از 900 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند که 37 کیلومتر لوله‌گذاری برای آن انجام شده و یک دستگاه ایستگاه حفاظت از زنگ لوله‌های گازرسانی نیز احداث و راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به طرح کارآفرینی با مشارکت صندوق کارآفرینی در زمینه تولید مصالح ساختمانی تیرچه و یونولیت و بلوک‌های سقفی تصریح کرد: این پروژه با اشتغالزایی 5 نفر انجام شده و طرح سرمایه‌گذاری شیلات و آبزی‌پروری ماهیان گرم‌آبی و آملی نیز در روستای قره‌داغ احداث شده است.

ارسال نظرات