استاندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های جذب گردشگران خارجی در سرعین باید افزایش یابد چرا که این امر توسعه شهرستان سرعین را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۱۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش ، در جمع مردم شهرستان سرعین در دانشگاه آزاد اسلامی سرعین اظهار داشت: یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی و اشتغال منطقه جذب گردشگران خارجی است که این امر درآمد زیادی برای منطقه خواهد داشت و تحول عظیمی در اشتغال‌زایی به وجود خواهد آورد.

وی با اشاره به اینکه در استان‌های بزرگ شهرداری‌ها به هیچ وجه اجازه اسکان مسافران در چادرها را نمی‌دهند، گفت: شهرداری سرعین نیز باید اجازه اسکان مسافر در چادرها ندهد تا مسافران با اسکان در هتل‌ها درآمد شهرستان سرعین را افزایش دهند.

استاندار اردبیل بیان کرد: گردشگران خارجی با مسافرت به مناطق مختلف بیش از 9 شغل ایجاد می‌کنند و باید مسئولان شهرستان سرعین با تمام توان و تلاش خود در راستای جذب گردشکران خارجی کوشا باشند تا شهرستان سرعین به قطب گردشگران خارجی در کشور تبدیل شود.

خدابخش تصریح کرد: شهرستان سرعین دارای ظرفیت‌های عظیم در بخش گردشگری و آبدرمانی است و باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه شهرستان استان اردبیل استفاده کرده و با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی این ظرفیت‌های بالقوه را شکوفا کرد.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی بسیار بزرگ برای شنیدن انتقادها و اظهار‌ نظرها و راهکارهای اقشار مختلف مردم است، افزود: به بهانه هفته دولت هر روز دیدار مسئولان ارشد استان با اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و در این دیدار مسئولان درد و دل‌های مردم را می‌شنوند و نسبت به ارائه راهکار در مورد توسعه استان تصمیم می‌گیرند.

استاندار اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و دیگر شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بصیرت و شجاعت شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند و در راستای خدمت بی‌منت به مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند.

خدابخش با قدردانی از موسی‌زاده، معلم خود گفت: معلمان چشم بینای قشر فرهیخته جامعه هستند و نقش بسزایی در تربیت نیروهای متخصص و کاردان دارند و ما باید همیشه قدردان زحمات معلمان تلاشگر باشیم.

ارسال نظرات