مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: ۳۹ طرح هادی روستایی و ۳۰ واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده روستایی با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مناطق مختلف استان اردبیل افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۳۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرهاد سبحانی ، در جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی و افتتاحی بنیاد مسکن اردبیل اظهار داشت: در هفته دولت امسال 39 طرح هادی روستایی و 30 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده روستایی با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد و 500 میلیون ریال در مناطق مختلف استان اردبیل افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: در کنار این پروژه‌های آماده برای بهره‌برداری در سطح استان اردبیل دو مورد خانه عالم و یک مورد آتش‌نشانی نیز افتتاح شده و در اختیار گروه‌های هدف در سطح استان قرار می‌گیرد.

وی در مورد اعتبارات اختصاص یافته برای این پروژه‌ها بیان کرد: برای اجرای طرح هادی در 39 روستا اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال هزینه شده و برای احداث 30 واحد روستائی نیز تسهیلاتی به متقاضیان و صاحبان واحدهای مسکونی ارائه شده و توانسته‌اند واحدهای مسکونی خود را مقاوم‌سازی کنند که تا پایان هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل در حوزه مقاوم‌سازی مسکن روستایی توانسته در سطح کشوری عملکردی مثبت و مناسب داشته و توانسته بالاتر از میانگین کشوری عمل کند که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم بیش از گذشته در این حوزه وارد شویم.

سبحانی با اشاره به اینکه افتتاح‌ها به صورت نمادین و با حضور استانداراردبیل و جمعی از مسئولان استانی انجام می‌شود، افزود: ما در این هفته مراسم اهدای سند مالکیت روستایی در روستاهای هدیلو شهر انگوت و نیز اهدای دفترچه مطالعه طرح هادی به روستاهای شهرستان‌ها اعم از جدید یا بازنگری در مراسم‌های مختلف تحویل دهیاری روستاها خواهیم داد.

ارسال نظرات