پروژه‌ای که 11 ماهه شد؛

نصب پلاک‌های بی‌شماره بر سر درب منازل نمین

طرح پلاک‌کوبی املاک نمین که زمان مورد نظر برای اتمام آن 6 ماه اعلام شده بود اما پس از گذشت 11 ماه پلاک‌های بی‌شماره بر سر درب منازل نمین نصب شده است.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۴۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، طرح پلاک‌کوبی پنج هزار و 462 ملک شهر نمین در پنجم مهرماه سال گذشته با نصب پلاک دفتر امام‌جمعه شهرستان به‌عنوان اولین پلاک این شهر آغاز شد.

شهردار نمین در آیین پلاک‌کوبی ساختمان دفتر امام‌جمعه این شهرستان در بین مسئولان شهرستانی و محلی با بیان اینکه تمام املاک شهر نمین ممیزی شده و به آن‌ها کد نوسازی اختصاص‌یافته است از اجرای طرح پلاک‌کوبی املاک نمین در قالب پنج حوزه و 369 بلوک در مدت‌زمان پنج یا شش ماه خبر داد.

رستم فتحی هزینه اولیه در نظر گرفته شده برای این طرح را 200 میلیون ریال عنوان کرده بود.

وی هدف از اجرای این پروژه را سهولت در شناسایی و تفکیک املاک تجاری، مسکونی و اداری بیان کرده بود.

با اینکه 10 ماه و 25 روز از آغاز طرح پلاک‌کوبی املاک نمین می‌گذرد اما همچنان پلاک‌های بی‌شماره بر سر درب املاک و منازل آن نصب شده است.

محمدی یکی از شهروندان نمین در گفتگو با خبرنگار شکوه فرهنگ با اشاره به اجرای طرح پلاک‌کوبی املاک در این شهر اظهار کرد: اجرای این طرح موجب آبادانی و توسعه شهری می‌شود و آدرس‌دهی و شناسایی املاک را سهولت می‌بخشد.

وی افزود: با اینکه مدت‌زمان طولانی از آغاز این طرح می‌گذرد اما همچنان پروژه به اتمام نرسیده و شاهد نصب پلاک‌های بی‌نام‌ونشان بر سر درب منازل و املاک هستیم.

این شهروند نمینی گفت: در برخی موارد نیز پلاک‌ها به‌گونه‌ای میخ‌کوبی شده‌اند که در همان لحظه نصب شکسته شده یا با دست زدن به آن‌ها امکان افتادن آن‌ها وجود دارد.

نمین با اینکه در سالیان گذشته به شهر تبدیل شده و در حال حاضر مرکز شهرستان است، اما در سال گذشته نسبت به پلاک‌کوبی املاک آن اقدام شده تا شاید یک‌قدم دیگر از چهره روستایی به چهره شهری تبدیل شود.

در حالی‌که طرح پلاک‌کوبی املاک نمین در حال اجراست، در شهرهایی همچون تبریز به فکر نصب پلاک‌های نوری یاLEDهستند تا زیبایی چهره شهری را بیش از پیش فراهم کرده و علاوه بر آن موجب می‌شود که در طول شبانه‌روز شهروندان در شناسایی املاک با مشکل مواجه نشوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار