معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

بسیج سنگر علم وبصیرت افزایی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بسیج سنگر علم بصیرت افزایی ومدرسه عشق است که به انسانها درس آزادی،آزادگی،شجاعت ورشادت می آموزد
کد خبر: ۸۵۶۱۸۴۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

 به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ، زهرا اربابی شامگاه روز شنبه در مراسم  تجلیل از مدیران نمونه و بسیجیان کارمنداستان سیستان وبلوچستان  اظهار داشت:  بسیج سنگر علم بصیرت افزایی ومدرسه عشق است که به انسانها درس آزادی،آزادگی،شجاعت ورشادت می آموزد.

وی با اشاره به این مطلب که بسیج در معنای واقعی بر گرفته ار اخلاص وایمان به خدا می باشد افزود: بسیجیان عضو این نهاد افرادی مخلص وصادق هستند که بجز رضای خدا وخدمت رسانی به مردم وجلب رضای خدا گام برنمیدارند.

اربابی تصریح کرد: این مراسم در راستای  تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت برای تقویت بیشتر فضای کاری در استان برگزار می شود که هدف اصلی آن توسعه و ترویج خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: تقدیر از برگزیدان نیز از جمله اهداف این جشنواره بوده لذا این بدان معنا نیست که این جشنواره برای معرفی مدیران و پرسنل ضعیف تر است بلکه در نظر داریم تا مدیرانی را که عملکرد مطلوب تری داشته را مورد تقدیر قرار دهیم تا بقیه مدیران تلاش خود را بیش از پیش کنند.

معاون استاندار بیان کرد: مدیران بسیجی و پرسنل ادارات باید با توجه به وجود کمبود های فراوان در مقابل این کمبود ها ایستادگی کنند و شکیبایی به خرج دهند و در کنار آن بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند، چرا که وظیفه مدیر چنین است.

زهرا اربابی افزود: خداوند اکنون به ما فرصتی داده تا به جامعه خدمت و ادای دین کنیم و از قدرت گرایی بپرهیزیم و خدمت گرایی را سرلوحه کار قرار دهیم.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ خدمت رسانی به مردم، توسعه کار تیمی، ارتقای کارآمدی و بهره وری، شفافیت عملکرد، آگاه سازی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی و تشویق کارمندان به خدمت بهتر به مردم از وظایف کارمندان بسیجی است .

به گزارش خبرنگار بسیج  در پایان  از مدیران برتر دستگاه های اجرائی و مدیران نمونه بسیج کارمندی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات