معاون برنامه‌ریزی وزیر صنعت

مقدمات ادغام وزارت بازرگانی و صنایع انجام نشده؛تفکیک منتفی است

معاون برنامه ریزی وزیر صنعت با اشاره به اینکه هنوز قانون تشکیل وزارت صنعت، معدن و تجارت به تصویب نرسیده است، گفت: ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع و معادن امری درست بوده، اما مقدمات آن اجرایی نشده بود.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۶۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین ابویی مهرریزی  با اعلام اینکه نظر نهایی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد ادغام وزارت بازرگانی با وزارت صنایع و معادن را باید از شخص وزیر یا سخنگوی وزارتخانه جویا شوید، اظهار داشت: براساس نظر کارشناسی بنده  75 درصد وزارتخانه‌‌های کشورهایی که مکلف به امر تجارت و تولید هستند با یکدیگر ادغام شده اند.

وی با بیان اینکه ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع امری درست است، اما مقدمات آن اجرایی نشده بود، افزود: به هیج وجه نمی توان به عقب بازگشت و این دو وزارتخانه را مجزا کرد. بلکه باید با تعریف وظایف هر بخش مانع از بروز مشکلات شد.

معاون برنامه ریزی وزیر صنعت با اشاره به اینکه هنوز قانون تشکیل وزارت صنعت، معدن و تجارت به تصویب نرسیده است، گفت: در صورت تصویب این قانون شرح وظایف بخش های مختلف مشخص و کارها از طریق تشکیلات سازمانی کارا و اثر بخش انجام خواهد شد. در غیر این صورت اگر صرفاً به صورت جمع دو وزارتخانه قبلی باشد اهدف مربوطه محقق نخواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار