خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۶۱۸۸۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ناصر گرزین عضو شورای اسلامی شهر گرگان در پاسخ به این مسائل در گفتگو با خبرنگاران گفت: گرگان نیاز به یک سند جامعه فرهنگی دارد که در آن مسیر و چشمانداز فرهنگی دیده شود و بتواند با پرداختن به مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از آسیبهای اجتماعی جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: متولی امر فرهنگ شهر گرگان شورای اسلامی و شهرداری نیست اما شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان از مسائل فرهنگی پشتیبانی میکنند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران فضای شهری را در مسیر شهدا با تصاویر سرداران شهید فضا سازی میکنیم، گفت: امیدواریم در شورای اسلامی شهر گرگان به یک سند جامع فرهنگی برسیم که بتواند این آسیبها را پوشش دهد.

گرزین با بیان اینکه نسبت به مسائل فرهنگی من خود نیز منتقد هستم و حرف دارم ،خاطرنشان کرد:یک میلیارد تومان بودجه فرهنگی برای شهر گرگان در نظر گرفتیم اما برای آن که اقدامات فرهنگی دیده شود نیاز به یک همگرایی فرهنگی است.

وی ابراز داشت: در سال گذشته دو برنامه بزرگ خانوادگی با استفاده از اساتید برجسته کشور در راستای تحکیم بنیان خانواده در شهر گرگان برگزار کردیم و همچنین با عقد قرارداد با دانشگاه علمیکاربردی قدمهای خوبی برای اشاعه فرهنگی برداشتهایم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها