مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل گفت: براساس تاکید شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل درصدد هستیم تا نسبت به افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در تمامی نقاط شهرستان اردبیل اقدام کنیم.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۹۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بابک پورپناهی ، در همایش بزرگ دوچرخه ‌سواری همگانی در اردبیل اظهار داشت: استقبال شهروندان اردبیل از هر قشر و گروه سنی از این همایش بسیار مطلوب و مناسب بوده که این امر لزوم تداوم چنین برنامه‌هایی را در سطح شهر اردبیل نمایان می‌سازد.

وی با قدردانی از این حضور گسترده مردم در همایش دوچرخه‌سواری افزود: همایش دوچرخه‌سواری همگانی با شعار «آسمان آبی، زمین پاک» و در گرامیداشت هفته دولت و با هدف ارتقای فرهنگ دوچرخه‌سواری در اردبیل در حال برگزاری است.

پورپناهی با بیان اینکه افزایش برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل است، گفت: براساس تأکیدات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل در صدد هستیم تا نسبت به افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در تمامی نقاط شهرستان اردبیل اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: هم اکنون شاهد برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی در مسیر مابین مجتمع فرهنگی هنری فدک تا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در طول خیابان امام(ره) هستیم که حضور مردم در این همایش بیانگر علاقه و رغبت هر چه بیشتر آنها به چنین برنامه‌هایی است.

وی بیان کرد: امیدواریم برگزاری این رویداد به شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه و همگانی شدن این حرکت‌ها و ایجاد انگیزه برای انجام بیشتر ورزش‌های پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در استان کمک کرده و زمینه ترویج و توسعه این ورزش در سطح شهر اردبیل فراهم شود.

ارسال نظرات