مدیر کتابخانه‌ عمومی شهرستان بیله سوار:

«نشست کتاب خوان» فردا در بیله سوار برگزار می شود

مدیر کتابخانه‌ عمومی شهرستان بیله سوار از برگزاری پنجاهمین نشست به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده با عنوان نشست کتاب‌خوان با حضور مدیر کل کتابخانه های استان اردبیل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۰۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

محمد سرداری، مدیر کتابخانه‌ عمومی شهرستان بیله سوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از بیله سوار، گفت: این نشست با عنوان دومین نشست کتاب‌خوان استان 8 شهریور ماه در سالن امام علی (ع) واقع در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بیله‌سوار و با حضور کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی این منطقه برگزار خواهد شد.

وی گفت: این نشست‌ها به ابتکار دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در سراسر کشور اجرا می‌شوند.

مدیر کتابخانه‌ عمومی شهرستان بیله سوار حضور فعال کتابداران در این نشست‌ها را زمینه‌ساز ارائه خدمات کتابداری بهتر به شهروندان اعلام کرد و ادامه داد: کتابداران استان باید همواره به کتب مطرح حوزه‌های مختلف و آخرین‌های بازار نشر احاطه داشته باشند.

سرداری حمایت نهادهای شهرستان را از این نشست‌ها خواستار شد و یادآور شد: ما آمادگی داریم در صورت تمایل ارگان‌های اجرایی و فرهنگی نشست‌های کتاب‌خوان را در این نهادها برگزار کنیم.

این نشست راس ساعت 5 عصر در سالن امام علی (ع) واقع در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بیله‌سوار با حضور "رباب عزیزخانی"مدیر کل کتابخانهه ای استان اردبیل برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار