خبرهای داغ:
سومین جلسه شورای بسیج فرهنگیان استان قم با موضوع کرامت معلمان در خانه معلم آموزش و پرورش قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۰۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در سومین جلسه شورای بسیج فرهنگیان استان قم در سال 94، که به ریاست علیرضا یاری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و نائب رئیس شورای بسیج فرهنگیان برگزار شد، ابتدا عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم و دبیر جلسه طی سخنانی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گزارشی از جلسات قبل و موضوع جلسه جاری ارائه کرد.

وی سپس به تاکید رهبر معظم انقلاب بر همدلی و همزبانی اشاره کرد و گفت: ایشان همواره به نقش تاثیر گذار فرهنگیان در جامعه اشاره داشته و کرامت و شان تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را مورد توجه قرارداده اند.

روحی افزود: از این رو وظیفه همگانی است که در راستای تحقق فرمایشات رهبری عزیز با تمام توان تلاش نماییم.

در ادامه، حجت الاسلام نبوی از اساتید حوزه و دانشگاه و از مربیان حلقه های صالحینبا بیان اینکه سرمایه ای بالاتر از هنر و کرامت معلمی وجود ندارد گفت: تنها اندیشه خوب ملاک نیست بلکه کاربست آن ملاک است که معلمین ما به این مهم در انجام وظیفه توجه دارند.

وی سند تحول بنیادین را سندی محکم در راستای تکریم معلمان دانست و افزود: یکی از راه های کرامت بخشی برگشت به بندگی خداست که سند تحول با تاکید بر حیات طیبه این مورد را عمیقا مورد توجه قرارداده است.

علیرضا یاری نیز تلاش واقعی همه مسئولان در حفظ شان و کرامت معلمان را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه تحول بنیادین در جامعه با توان عظیم و هنر شایسته معلمان محقق خواهد شد گفت: تجارب کشورهای موفق دنیا نشان می دهد تحول و پیشرفت جامعه تنها از طریق توجه به معلمان آموزش و پرورش امکان پذیر است و در کشور جمهوری اسلامی باید شان و جایگاه معلم تراز نظام و انقلاب و اسلام باشد و مسئولین به این مهم توجه جدی داشته باشند.

برخی معاونان اداره کل، روسای ادارات آموزش و پرورش نواحی و فرماندهان کانون های بسیج فرهنگیان اداره کل، نواحی و مناطق آموزش و پرورش در سومین جلسه شورای بسیج فرهنگیان استان قم حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود در ارتباط با موضوع مطرح شده پرداختند.



ارسال نظرات