خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان:
رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان با بیان اینکه بدنه بزرگ دولت مانع توسعه است، گفت: دولت به دبنال این بود که از بزرگ شدن بدنه دولت جلوگیری کند اما متاسفانه در سال‎های گذشته موفق نبوده است.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۰۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی نجفی‎نژاد در مراسم تجلیل از کارمندان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه بدنه بزرگ دولت مانع توسعه است، گفت: دولت به دنبال این بود که از بزرگ شدن بدنه دولت جلوگیری کند اما متاسفانه در سال‎های گذشته موفق نبوده است.

وی تصریح کرد: روز کارمند و هفته دولت فرصتی است برای آن که از زحمات کارکنان دولت تقدیر شود و امیدواریم به میمنت تقارن با میلاد با سعادت امام رضا(ع) رفتار ما رضوی شود.

رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان خاطرنشان کرد: نظام ادرای باید در مسیر توسعه کشور همراه و همگام باشد و دولت به دنبال چابک‎سازی نظام ادرای است.

نجفی‎نژاد ابراز داشت: دولت تدبیر و امید به توصیه‎های مقام معظم رهبری به دنبال اصلاحیه نظام ادرای و ساختار اداری است و این مهم را از شروع برنامه‎های دولت ابلاغ کرده تا با اصلاح سیستم اداری نظام چابک و کارآمد با بهره‎بری بالا ایجاد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها