سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم فوتبال صبای قم از روز جمعه اردوی خود را در شهرستان‌های اردبیل، نیر و سرعین آغاز کرده و به مدت ۱۰ روز در این شهرستان‌ها اردو می‌زند
کد خبر: ۸۵۶۱۹۱۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی دایی ، در حاشیه برگزاری تمرین بدنسازی بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه 17 شهریور اردبیل اظهار داشت: تیم فوتبال صبای قم با توجه به آب و هوای مناسب استان اردبیل این منطقه را برای اردوی خود انتخاب کرده است. درصدد هستیم با برگزاری تمرین‌های فشرده و بازی‌های دوستانه تیم را به مرز آمادگی کامل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال صبای قم تمرینات خود را در آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور دیرتر از سایر تیم‌ها شروع کرد، گفت: این امر سبب شد که بازیکنان بدون آمادگی کامل در مسابقات حضور یابند و درصدد هستیم در اردوی اردبیل تیم را به آمادگی کامل برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: تیم فوتبال صبای قم از روز جمعه اردوی خود را در شهرستان‌های اردبیل، نیر و سرعین آغاز کرده و به مدت 10 روز در این شهرستان‌ها اردو خواهد زد تا بتوانیم با قدرت در مقابل حریفان لیگ برتری صف‌آرایی کنیم.

دایی با اشاره به اینکه تیم فوتبال صبای قم تنها نماینده استان قم در لیگ برتر فوتبال کشور است، افزود: تمام تلاشمان را برای موفقیت این تیم انجام داده‌ایم و امیدواریم در پایان فصل رضایت مسئولان استان و هواداران قم را جلب کنیم.

وی تصریح کرد: تیم فوتبال صبای قم با استفاده از بازیکنان جوان و با تجربه درصدد است بازی‌های خوبی از خود در فوتبال لیگ برتر به نمایش بگذارد و بازیکنان و کادر فنی تیم هم قسم شده‌اند که دل هواداران قم را خوشحال کنند.

ارسال نظرات